۸/۲۶/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 2 تروریست به هلاکت رسید

بر اساس اخبار سایت روزنامه بوگون ترکیه نیروهای امنیتی و نظامی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر تونجلی ترکیه شکل گرفته است که نیروهای ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن 2 تروریت گشته اند.
هدف نیروهای نظامی ترکیه از عملیات ضد تروریستی مذکور وارد ساختن ضربه به پ.ک.ک که با توجه به روند سردی هوا به زودی برای تامین نیرو، آموزش ، بازیابای و ..به کمپ های واقع در شمال عراق و نقاط 0 مرزی گسیل خواهد شد بیان گردیده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bnkv7vz
بمباران کمپ های حزب کارگران کوردستان
بر اساس اخبار منتشر شده در سایت روزنامه یئنی شافاق ترکیه دیروز هواپیماهای جنگنده نوع F-16 چندین بار کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شمال عراق را مورد هدف قرار داده اند، بر اساس اخبار منتشر شده مهمترین هدف هواپیماهای جنگی ترکیه هدف قرار دادن کمپ یکی از رهبران سوریه ای پ.ک.ک بوده است. 
حمله هوائی جنگنده های ترکیه در ساعت 23:00 و نسبت به کمپ های زاپ، متینا و .... صورت گرفته است. منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bths6oq
پاسگاه های مرزی سوریه در دست حزب کارگران کردستان
بر اساس منابع اطلاعاتی ترکیه – آمریکا بشار اسد و حزب بعث سوریه اکثر پاسگاه های مرزی تا حدود 30-35 کیلومتری نزدیک ترکیه را به میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) و شاخه سوریه ای پ.ک.ک با نام پ.ی.د واگذار کرده است. 
در گزارش اطلاعاتی منتشر شده شاخه سوریه حزب کارگران کوردستان در حال تحقق سیستمی مانند ک.ج.ک را در پیش گرفته اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bhrdkto
حزب کارگران کوردستان کودکان ربوده شده را به شمال عراق می برد
بر اساس اعترافات یک کودک 16 ساله کورد که توسط میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) ربوده و به گروگان گرفته شده بود رسوائی جدیدی بر تاریخ ننگ پ.ک.ک افزوده شد، این سازمان رادیکال و تروریست پس از ربوده و گروگانگیری کودکان خردسال کرد کودکان را برای تعلیم و تامین کادر خود به یکی از کمپ های واقع شده در شمال عراق از جمله کمپ زاپ منتقل می کند. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d3njb8w

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر