۷/۲۲/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 17 تروریست به هلاکت رسید

بر اساس اخبار منتشر شده توسط سایت siyahgazete.com نیروهای نظامی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داشته اند و موفق به اورد آوردن ضربه مهلکی بر تن ناتوان این سازمان خشونت طلب و رادیکال گشته اند به طوریکه طی درگیریهای صورت گرفته 17 تروریست عضو پ.ک.ک به هلاکت رسیده اند.
درگیری نظامیان ترکیه و با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر شیرناک صورت گرفته است ، متاسفانه در این درگیریها نیز 6 سرباز ترکیه زخمی گشته اند. متاسفانه تلاش نیروهای نظامی ترکیه برای زنده دستگیری تروریستها به نتیجه ای نرسیده و اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان به دستور ایست و تسلیم شوی نیروهای ترکیه ای با آتش پاسخ داده و سبب درگیری چند ساعته گشته است.
پس از به هلاکت رسیدن 17 تروریست نیروهای نظامی ترکیه به مناطق دره جیک و قیرمیزی تپه گسیل شده اند، عملیات بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/94g9hyt
حزب کارگران کوردستان دوباره معلمی را ربوده و به گروگان گرفت
بر اساس اخباری که توسط سایت روزنامه جمهوریت چاپ ترکیه منتشر شده است گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) با بستن قسمت کوچکی از راه مبادلاتی منطقه بیت الشباب شهر شیرناک ترکیه اقدام به ربودن و گروگانگیری 1 معلم زن و 1 نگهبان روستا نموده اند.
میلیتانهای پ.ک.ک طی 2 ماه گذشته بیش از 20 مدرسه در ترکیه را به آتش کشیده اند و طی حیات ننگین خویش صدها معلم و شهروند غیرنظامی ترکیه را ربوده و به گروگان گرفته اند، در بعضی از اوقات نیز اقدام به تصفیه حساب شخصی و کشتار غیرنظامیان نموده اند که مثالهای اندکی در همین وبلاگ اخبار حزب کارگران کردستان / حزب حیات آزاد کردستان منتشر گشته است.
منبع ترجمه خبر:  
http://tinyurl.com/92t2m2j
حزب کارگران کردستان 11 ماشین را به آتش کشید
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در جدیدترین عمل فاناتیک خویش اقدام به آتش زدن 11 کامیون در منطقه سینوپی ترکیه نموده اند، تمامی 11 ماشین به شرکت های خصوصی که در این منطقه در حال فعالیت بوده اند تعلق داشته است. هدف سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان جلوگیری از سرمایه گذاری دولت ترکیه و آبادانی مناطق نیمه و یا اکثراً کردنشین ترکیه می باشد به طوریکه بارها سرمایه گذاران ترکیه را تهدید به مرگ کرده و یا نمونه های اینچنین که سبب ایجاد خسارت گردیده را برای عدم سرمایه گذاری در منطقه بکار می بندد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/99a9e6s

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر