۷/۲۱/۱۳۹۱

بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان در شمال عراق

در حالی که مجلس ترکیه در مورد تداوم قانون عملیات برون مرزی ارتش ترکیه بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) تشکیل جلسه داده بود هواپیماهای جنگنده ترکیه نیز در حال انجام عملیات بر فراز کمپ های پ.ک.ک در شمال عراق بودند.
بنا به اخباری که از سوی روزنامه سراسری حریت ترکیه منتشر شده است دیروز هوایپماهای جنگنده ترکیه در ساعت 17:00 عملیاتی را بر علیه کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شمال عراق انجام داده اند. بر اساس اخبار منتشر شده مهمترین کمپ های مورد هدف زاپ بوده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9meymkt
درگیری با حزب کارگران کوردستان: 2 تروریست به هلاکت رسید
بر اساس اخبار منتشر شده توسط سایت روزنامه استار چاپ ترکیه نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه دیروز درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) در منطقه قهرمان مارش داشته اند که در این درگیریها نیروهای ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن 2 تروریست گشته اند.
درگیری نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در ساعت 20:00 و در منطقه بازاجیق صورت گرفته است، تروریستها به صدای ایست و تسلیم شوی مامورین ترکیه ای با شلیک پاسخ داده اند و منجربه وقوع درگیری گشته اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8jql9nb
حزب کارگران کردستان به ماشین غیرنظامی آتش گشود: 4 زخمی
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) که از هیچ فرصتی برای انسان کشی، ترور و قتل عام دریغ نمی ورزد در جدیدترین کشتار خود اقدام به گشودن آتش به سمت ماشین غیرنظامی حامل چندین شهروند ترکیه نموده است که متاسفانه بنا به اخبار اولیه 4 نفر شهروند ترکیه غیرنظامی در این ماشین دچار جراحات متعددی گشته اند.
این حمله تروریستی در شهر تونجلی  و در 35 کیلومتری جاده پولومور صورت گرفته است. شهروندان غیرنظامی مجروح شده ترکیه به بیمارستان دولتی شهر تونجلی منتقل گشته اند. 
نیروهای نظامی ترکیه برای دستگیری تروریستها به منطقه گسیل شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9mtfr4b

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر