۷/۲۱/۱۳۹۱

اگر ایران از پ.ک.ک حمایت کند ما نیز حامی اعتراضات خیابانی ایران خواهیم شد

بر اساس اخباری که توسط سایت معتبر WorldNetDaily که وابسته به طیف محافظه کار آمریکا می باشد منتشر شده است به نقل از یک مقام سوریه ای تلویحاً سخنان زیر بیان شده است که:
در صورت تداوم حمایت دولت ایران از سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) بر علیه ترکیه دولت ترکیه نیز در اقدامی متقابل از اعتراضات خیابانی ایران حمایت خواهد کرد.
هفته پیش در شهر تهران اعتراضاتی در حومه بازار روی داده بود و علتش نیز تداوم کاهش ارزش پول ایران به پائین ترین میزان تاریخ خود بیان شده بود.
بر اساس خبر WorldNetDaily تهدید ترکیه به حمایت از اعتراضات خیابانی داخل ایران از طریق یک مقام روس به مسئولین دولت ایران گوشزد شده است. 
بر اساس منابع اطلاعاتی و منابع آشکار دولت ایران پس از اوشاع متشنج در سوریه برای تغییر و فشار آوری بر سیاست ترکیه در قبال سوریه اقدام به تجهیز گسترده سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان نموده است به طوریکه حتی چندین کمپ از جمله شهیدان در داخل خاک های ایران و در مناطق آزربایجان غربی برای اموزش پ.ک.ک مهیا شده است. دولت ایران سابقه طولانی در حمایت از سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) را دارد و تا سال 1999 صدها کمپ پ.ک.ک در داخل مرزهای ایران و در غرب آزربایجان بود ولی با روی کار آمدن دولت رجب طیب اردوغان دولت ایران از حمایت آشکار خود دست کشید.
در جدیدترین نمونه از حمایت های دولت ایران از سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان طی ماه پیش ویدئوئی از تبادل اطلاعات مابین جاسوسان ایرانی و حزب کارگران کردستان منتشر شد:
تصاویر ویدئوئی دیدار مامورین اطلاعاتی ایران با اعضای حزب کارگران کردستان:
تصاویر ویدئوی جاسوسان ایران در ترکیه:
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9hcj28z

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر