۷/۱۸/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان 9 مدرسه ترکیه را به آتش کشید: 2 دانش آموز زخمی

گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) صبح امروز در حوالی ساعت 07:00 اقدام به آتش زدن چندین مدرسه موجود در شهر شیرناک ترکیه نمودند، متاسفانه به علت وجود دانش آموزان در مدرسه عده ای از آنان دچار زخم های متعددی گشتند.
مدارس ابتدائی آتاتورک، جمهوریت، آنافارتلار و Bener Cordan و چندین مدرسه راهنمائی و ... ترکیه امروز از سوی میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان به آتش کشیده شد. کودکانی که در حال بازی در حیاط مدرسه بودند نیز دچار جراحاتی گشته اند، چندین معلم نیز به علت حفاظت از عدم جراحت در دانش آموزان خردسال زخمی گشته اند. 
اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان و حامیانش با مولوتوف کوکتل، فشفشفه های هوائی، سنگ، چوب و ..به مدارس ترکیه حمله نموده اند.  
در حمله تروریستی میلیتانهای حزب کارگران کردستان در مدرسه ابتدائی جمهوریت 1 دانش آموز و در مدرسه ابتدائی فاتیح نیز 1 دانش آموز دختر 11 ساله بنام گولجان دچار زخم های متعددی کشته است. دانش اموزان زخمی برای تداوی به بیمارستان دولتی شهر شیرناک ترکیه منتقل گشته اند.
هدف سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان از آتش کشیدن 9 مدرسه تامین انسان برای کادر خود می باشد، چون با تحصیل و فراگیری علوم کودکان کرد شاید از ایدئولوژی سوخته ای که کودکان زیر 18 سال کورد را به مرگ می فرستد خبردار شوند و به جای انسان کشی و سربریدن انسانها سعی در آزمایش راههای انسانی تر و به دور از خشونت برای احقاق حقوق خود باشند. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9qwa2rb 
1 عضو حزب کارگران کوردستان تسلیم شد
بنا به خبر سایت روزنامه یئنی شافاق ترکیه 1 عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) در شهر یوکسک اووای ترکیه تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده است.
تروریست مذکور د رسال 2011 به کادر نظامی پ.ک.ک پیوسته است ولی با قانون ندامت موجود در ترکیه جهت عفو خود تسلیم نیروهای امنیتی شهر یوکسک اووای ترکیه شده است.
تروریست مذکور 1 سال در کمپ شهیدان سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان بوده و سپس موفق به فرار شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/94wlug5
اسپانیا یکی از اعضای بلند پایه حزب کارگران کردستان را به ترکیه تحویل می دهد  
بر اساس اخباری که در رسانه های اسپانیا منتشر شده حکومت اسپانیا یکی از اعضای بلند پایه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) را به ترکیه تحویل خواهد داد.
شخص مذکور اکنون به علت جرمهائی که مرتکب شده در زندان شهر مادرید به سر می برد. وی در لیست سیاه کشور ترکیه نیز ثبت گردیده است. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/94fk3ek

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر