۱۲/۲۵/۱۳۹۴

حزب کارگران کردستان(پ‌ک‌ک) تلویحا مسولیت حمله انتحاری آنکارا را بر عهده گرفت

"مصطفی قاراسۇ" به عنوان یکی از رهبران سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در روزنامه اؤزگۆر گۆندم طی مقاله‌ای که با نام مستعار منتشر نموده هدف حمله انتحاری را نیروهای نظامی موجود در محل اعلام نمود. 
قاراسۇ که در روزنامه اؤزگۆر گۆندم با نام مستعار حسین علی قلم می‌زند هدف اصلی حمله انتحاری آنکارا که سبب کشته شدن 37 شهروند غیرنظامی ترکیه شد را نیروهای نظامی بیان نمود. وی در عین حال هدف اصلی حزب کارگران کردستان از گسترش ترور، عملیاتهای انتحاری و ترویج شدت به زانو درآوردن حکومت ترکیه بیان نموده است.
در بخش دیگری از مقاله مصطفی قاراسۇ هدف حمله انتحاری را انتقام‌گیری عملیاتهای نظامی دولت ترکیه در شهرهای سۇر، جیزره، سیلوپی و .. ابراز نموده است. 
در حالیکه تاکنون سازمان تروریستی مشخصی مسولیت حمله انتحاری آنکارا را بر عهده نگرفته یکی از رهبران بلند پایه حزب کارگران کوردستان اقدام به تشریح اهداف حمله انتحاری مذکور نموده و به باور بسیاری از صاحب‌نظران این مسئله ناشی از به عهده گرفتن مسولیت حمله انتحاری آنکارا توسط حزب کارگران کردستان می باشد.
در دیگر سو صبری اوْخ یکی از اعضای بلند پایه شورای رهبری ک‌ج‌ک پس از حمله انتحاری 17 فوریه آنکارا نیز تلویحا از انتقام‌گیری احتمالی یکی از سازمانهای مسلح کرد خبر داده بود، پس از ان سازمان تروریستی تاک(شاهین های آزاد کردستان) مسئولیت حمله انتحاری را بر عهده گرفته بود.   
هویت مظنون حمله انتحاری آنکارا مشخص شد
بر اساس اخبار سایت الجزیره ترکی و بنا بر اعلام رسمی وزارت کشور ترکیه سحر چاغلا دمیر متولد 1992 شهر قارس ترکیه جزء یکی از عاملین حمله انتحاری آنکارا اعلام شده است. وی در تاریخ 2013 به عضویت حزب کارگران کردستان درآمده و مدنی نیز در کمپهای ی‌پ‌گ آموزش نظامی دیده است. به باور بسیاری از آنالیستها حزب کارگران کردستان با هدف قرار دادن مستقیم غیرنظامیان در حال گذر به مرحله جدیدی از عملیاتهای تروریستی می باشد. 
منابع ترجمه:    
http://tinyurl.com/jtoop8c 
http://tinyurl.com/z3kq5jz 
حزب کارگران کوردستان به مانند برادر بزرگ خود دولت اسلامی(داعش) به مدد گسیل سلاح‌هائی که به خاورمیانه از سوی دول غربی ارسال شده در حال مبدل شدن به دولت تروریستی دیگری می باشد. طبیعتا پاک‌سازیهای ائتنیکی وسیعی که در عراق و سوریه از سوی این سازمان مسلح کردی در مناطق مختلط از نظر ائتنیکی-دینی تحقق یافته که بخش کوچکی نیز در گزارشات ارگانهای حقوق بشر منعکس گردیده قدم‌های استوار پ‌ک‌ک/ی‌پ‌گ در مبدل شدن به دولت می باشد. گروه‌های ائتنیکی و دینی که فاقد ارگانهای سازمان یافته نظامی‌اند در خاورمیانه‌ای که هر روز شاهد گذر "سازمانهای تروریستی به دولت تروریستی" می باشیم سرانجامی جزء نسل‌کشی و پاک‌سازیهای ائتنیکی که در سوریه و عراق شاهدیم نخواهیم بود.      

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر