۱۲/۲۴/۱۳۹۴

میلیتان زن عضو حزب کارگران کردستان(پ‌ک‌ک) مظنون اصلی حمله انتحاری آنکارا

با توجه به اخبار منتشر شده در سایت بی‌بی‌سی ترکی و بنا به خبر روییترز مشخصات مظنون اصلی حمله انتحاری دیروز آنکارا مشخص گردیده، تحقیقات اولیه میلیتان زنی عضو حزب کارگران کردستان را نشان می‌دهد.
میلیتان زن یاد شده متولد 1992 شهر قارس ترکیه بوده و از سال 2013 به عضویت سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان درآمده است. میلیتان دوم حمله انتحاری آنکارا مرد بوده است.   
حمله انتحاری دیروز آنکارا سبب کشته شدن بیش از 37  و زخمی شدن 173 شهروند ترکیه گشت.
حزب کارگران کوردستان دقیقا با توسل به شیوه‌های دولت اسلامی(داعش) که نمونه بارز آن حملات انتحاری و استفاده ابزاری از کودکان و زنان می باشد در حال مبدل شدن به رقیب دولت اسلامی در خاورمیانه میباشد.
بسیاری از آنالیستها یکی از علل افزایش حملات تروریستی پ‌ک‌ک و دیگر گروه‌های اقمار همچون تاک(شاهین‌های آزاد کردستان)، پ‌ی‌د ... در ترکیه را بی‌ارتباط حمایت لجستیک روسیه پس از حادثه ساقط نمودن هواپیمای سوخوی روسی توسط ترکیه نمی‌دانند.   
حزب کارگران کردستان(پ‌ک‌ک) و 10 سازمان تروریستی متحد شدند
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان با بیش از 10 سازمان تروریستی دیگر تحت نام "حرکت انقلابی مشترک" متحد شدند. دۇران قالخان یکی از روئسای مشترک ک‌ج‌ک اتحاد 10 سازمان تروریستی را اعلام نمود.
در بیانیه منتشر شده از سوی ارگان‌های خبری حزب کارگران کردستان بر ارجحیت مجادله با حکومت ترکیه و آغاز مرحله نوینی از عملیاتهای تروریستی تاکید شده است.
اغلب سازمان های تروریستی که زیر چتر حزب کارگران کوردستان متحد شده‌اند گروهای افراطی و رمانتیک چپ دهه 60 ترکیه می باشند که حتی اسامی‌شان فراموش گردیده است.     
اسامی سازمانهای تروریستی که اقدام به اتحاد به حزب کارگران کردستان نموده‌اند به قرار زیر است:
MLKP, PKK, TKP/ML, DKP, MKP, TKEP/L, TİKB, THKP-C/MLSPB ve Devrimci Karargah 
منابع ترجمه:
http://tinyurl.com/zvd29jh 
http://tinyurl.com/hlnrj3v

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر