۱۱/۲۹/۱۳۹۴

جمیل باییک: حمله انتحاری آنکارا به مانند گذشته می‌تواند انتقام‌گیری باشد

رئیس شورای رهبری ک‌ج‌ک که سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان(پ‌ک‌ک)، حزب حیات آزاد کردستان(پژاک)، ی‌پ‌گ نیز جزئی از زیرمجموعه آن می باشند طی گفتگوئی با سایت کردی فرات نیوز که ارگان پروپاگاندای رسمی پ‌ک‌ک میباشد تلویحا و به صورت غیرمستقیم مسولیت حمله انتحاری آنکارا که سبب کشته شدن 28 و زخمی شدن 61 شهروند ترکیه گردید بر عهده گرفت.
جمیل باییک ما نمی‌دانیم حمله انتحاری آنکارا توسط کادم سازمان صورت گرفته ولی آنچه که می‌توان گفت حمله انتحاری یاد شده میتواند انتقامی در تقابل با عملیات‌های ارتش ترکیه در مناطق کردنشین باشد. قبلا نیز ما شاهد حملات انتقام‌جویانه‌ای در تقابل با عملیاتهای نظامیان ترکیه در مناطق کردنشین بوده‌ایم.
 باییک اذعان داشت که از این پس میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان به صورت فعال‌تر از گذشته و آنهم در شهرها به مجادله با دولت ترکیه خواهند پرداخت. 
منبع ترجمه:
سایت کردی راداو
http://tinyurl.com/zzopus6
خاورمیانه در حال ورود به پروسه جدیدی می باشد که سازمان‌ها و شبه‌نظامیان تروریستی مختلف اععم از داعش(دولت اسلامی)، حزب‌الله لبنان، شبهه‌نظامیان شیعه عراقی، حزب کارگران کردستان(پ‌ک‌ک)، نیروهای پیشمرگه در کردستان عراق، ی‌پ‌گ در سوریه و ... در حال دولت شدن و گذر از ابعاد یک سازمان و یک گروه شبه‌نظامی‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر