۱۱/۲۵/۱۳۹۴

بمباران دوباره مواضع ی‌پ‌گ در سوریه توسط ترکیه

امروز برای دومین بار توپخانه‌ ترکیه ساعات متوالی مواضع شاخه سوریه‌ای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان(ی‌پ‌گ) را مورد هدف قرار داد.
بر اساس گزارش سازمان حقوق بشر ترکیه دومین حمله توپخانه‌ای ترکیه سبب به هلاکت رسیدن 2 میلیتان ی‌پ‌گ گردیده است.
پس از آغاز حمله میلیتان‌های ی‌پ‌گ به منطقه العزیز که با پشتیبانی بمباران هواپیماهای روسیه صورت پذیرفته ترکیه اقدام به حملات توپخانه‌ای به منطقه جهت دور نگه داشتن شاخه سوریه‌ای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان از مرزهای خود نموده است. پایگاه استراتژیک هوائی منیغ در 13.7 کیلومتری مرز ترکیه واقع شده که طی چند روز گذشته به دست میلیان‌های ی‌پ‌گ تصرف گردیده است. 
بشار اسد و روسیه در حال حمایت بی‌دریغ لجستیکی از شاخه سوریه‌ای حزب کارگران کردستان جهت فشار آوردن بر ترکیه و طرد آن از سوریه میک باشند، ب‌پ‌گ چندی پیش دفتری را برای اولین بار در مسکو گشود. هدف روسیه و سوریه با استفاده ابزاری از ترور و تروریسم پاک‌سازی ائتنیکی وسیع در مناطق مرزی ترکیه و سوریه و تقدیم آن به شاخه سوریه‌ای حزب کارگران کردستان می باشد.
چندی پیش سازمان عفو بین‌الملل با انتشار اسناد و منابعی آشکارا سخن از پاک‌سازی‌های ائتنیکی وسیع در سوریه و عراق توسط سازمان‌های تروریستی نظیر حزب کارگران کوردستان و ی‌پ‌گ خبر داد ولی ظهور دولت اسلامی(داعش) سبب گردیده پاک‌سازی‌های وسیع ائتنیکی و تغییرات دمگرافیک ائتنیکی در سوریه و عراق توسط پ‌ک‌ک و ی‌پ‌گ از سوی ارگانهای جهانی نادیده گرفته شود.   
این مسئله در حالی صورت می پذیرد که بشار اسد و روسیه محاصره وسیعی را در شهر حلب برای به زانو درآوردن مخالفین میانه‌رو آغاز نموده‌اند.      
منبع ترجمه:
http://tinyurl.com/jjyn8d2 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر