۱۱/۲۹/۱۳۹۴

صالح نجار 24 ساله عضو ی‌پ‌د/پ‌ک‌ک مسبب حمله تررویستی در آنکارا اعلام شد

بر اساس اطلاعات اولیه منتشر شده در سایت روزنامه سؤزجۆ و کنفرانس مطبوعاتی احمد داووداوغلو که دقایقی پیش برگزار شد هویت تروریستی که دیروز سبب کشته شدن 28 و زخمی شدن 61 ترکیه در آنکارا شده میلیتان کردی به نام صالح نجار، 24 ساله، شهروندن سوریه و عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان/ی‌پ‌گ می باشد.
هویت میلیتانی که اقدام به حمله انتحاری نموده پس از بررسی آثار انگشت‌ موجود در محل و دوربین‌های متعدد در منطقه نظامی صورت پذیرفته است. 
 اطلاعات اولیه حاکی از ورود میلیتان یاد شده در ماه جولای و با استفاده از پناهنده‌گاه سوری به ترکیه می باشد. تاکنون 9 نفر در ارتباط با حمله تروریستی آنکارا دستگیر شده‌اند و 7 دادستان در حال بررسی تمامی دلایل و آثار این حمله تروریستی می باشند.
بمباران هوائی کمپ‌های حزب کارگران کردستان
بر اساس اخبار سایت الجزیره دیشب طی ساعات 20:30 تا 21:30 حمله هوائی وسیعی از سوی نیروی هوائی ترکیه به کمپ‌های حزب کارگران کوردستان واقع در شمال کردستان عراق صورت گرفته است، در حملات هوائی ترکیه کمپ هفتانین مورد هدف واقع شده است. حملات هوائی ترکیه پس از اخبار از وجود چندین عضو ارشد حزب کارگران کردستان در کمپ یاد شده صورت پذیرفته و آمارهای رسمی حاکی از به هلاکت رسیدن 60-70 تروریست می  باشد. 
منابع ترجمه:
http://tinyurl.com/gqzgdm6     
http://tinyurl.com/gp3w2ta
به باور راقم این سطور بدون در نظر گرفتن حمایتهای لجستیک و اطلاعاتی کشورهای خاصمی به مانند روسیه حزب کارگران کردستان یا پ‌ی‌د به تنهائی قابلیت و توانائی این حمله تروریستی آنهم در منطقه نطامی را ندارد. انتخاب منطقه نظامی دقیقا بیانگر پیغامی از سوی کشور و یا کشورهائی هست برای ترکیه. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر