۵/۲۷/۱۳۹۱

بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک

بر اساس اخباری که خبرگزاری رسمی سایت آناطولی ترکیه منتشر کرده است ، بر پایه تثبیت دسته جمعی یک گروه از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در مناطق قندیل واقع در شمال عراق از سوی هواپیماعهای بدون سرنشین ترکیه (هرون) علمیات نیروهای هوائی ترکیه برای بمباران مناطق مذکور آغاز شده است.  
عملیات بمباران کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در اوایل نصف شب گذشته صورت گرفته است، در این عملیات ضد تروریستی هوایپماهای جنگنده نوع F-16 مورد استفاده قرار گرفته اند.
در بمباران کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان سعی در امهاء انبارهای مهمات، پایگاهای لوجستیک، سنگرها، پناه گاهها و ... شده است. 
بمباران کمپهای حزب کارگران کوردستان در مناطق قندیل حدود 1 ساعت به طول انجامیده است. 
بر اساس گفته های یک از تروریستها که چند روز پیش تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده است مراد کاراایلان و جمیل باییک دو عضو ارشد سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان نیز در کوههای قندیل می باشند، دوران کالکان نیز که یکی از اعضای مهم سازمان تروریستی پ.ک.ک می باشد بنا به ضروریات در منطقه قندیل حاضر می گردد.
بیشتر اعضای عالی رتبه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) در کمپ های زاپ، قندیل، حاکورک، آواشین و ...  به صورت گذار می مانند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c2k6daa
حزب کارگران کردستان 11 راننده کامیون را ربود
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در جدیدترین سلسله اعمال خود اقدام به توقف 11 کامیونی که از طریق راههای شهر یوکسک اووا بودند نموده و پس از ربودن 11 راننده اقدام به آتش زدن تمامی کامیونها نمودند.
حادثه تروریستی مذکور در ساعت 16:00 و در 20 کیلومتری شهر یوکسک اووای ترکیه صورت گرفته است. 
برای دستگیری تروریستها  و آزاد سازی رانندگان عملیات وسیعی در منطقه مذکور آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cjv6d8g

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر