۴/۲۶/۱۳۹۱

کودکان مصدومین اصلی مین های حزب کارگران کردستان

همه روزه در مدیای ترکیه اخباری مبنی بر انفجار مین های کارگذاشته شده توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) و کشته و یا قطع عضو های متعدد حاصل از این انفجارها را مرور می کنیم. مین های کارگذاشته شده توسط حزب کارگران کردستان بیشترین صدمه را طی 30 سال گذشته بر کودکان و جوانان وارد ساخته است. کودکان و جوانان روستائی که به هنگام چرای گاو گوسفندگان خود به ناگاه پا بر رو مین ها می گذارند و نتیجه ....
در جدیدترین خبر از این دست وقایع 2 روز کودک چوپانی در نزدیکی منطقه آغری و دوغوبازید که نزدیک به مرز ایران می باشد پا بر روی مین های حزب کارگران کردستان گذاشته و سبب زخمی شدن 2 کودک به نام های ارتان دیلور و آدم ایگید که یکی 10 و دیگری 12 ساله می باشند گشت.
مین های حزب کارگران کوردستان (PKK) در 30 کیلومتری کوه تندورک و روستای قیزیل کوی کار گذاشته شده بود.
متاسفانه با وجود جراحت های شدیدی که یکی از کودکان در اثر مین انفجاری پیدا کرده بود جان خود را از دست داد.
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان همیشه پس از اجرای عملیات تروریستی به هنگام فرار مین های انفجاری متعددی را کار می گذارد که اکثراً این مین های در صورتیکه کشته نظامی نداشته باشند کودکان و جوانان محلی به دام این تله های انفجاری می افتند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ckhvqwn
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در شهر شیمدینلی ترکیه
بر اساس اخباری که سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر ساخته است دیشب در ساعات پایانی درگیری شدیدی مابین نیروهای نظامی ترکیه و گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر حکاری  و منطقه شیمدینلی ترکیه صورت گرفته است. 
بر این اساس درگیری پس از حمله تروریستی به پاسگاه آغاز شده است که گروهی از تروریستهای حزب کارگران کردستان اقدام به گشودن آتش به سمت پاسگاه شیمدینلی نموده اند، خوشبختانه در این حادثه تروریستی خسارت جانی و مالی به نیروهای ترکیه وارد نشده است.
برای دستگیری میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در منطقه عملیات وسیعی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cc4vrrg

۴/۲۵/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) : 2 شهید

دیروز در ساعات صبح طی درگیری  که مابین نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه و گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) بوجود آمده است متاسفانه 2 سرباز ترکیه به شهادت رسیده اند.
بنا به اخبار سایت روزنامه استار چاپ ترکیه درگیری با تروریستهای در نواحی شهر شیرناک ترکیه صورت گرفته است. درگیری با تروریستها در منطقه بیت الشباب و کوه کاتو صورت گرفته است.
اسامی سربازان کشته شده ترکیه عبارتند از:
گروهبان حسن اضی از شهر عثمانیه، گروهبان سئودت دنیز اوزدمیر از شهر قاضی پاشا 
جنازه سربازان شهید شده به پزشکی قانونی شهر دیاربکیر ترکیه منتقل شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cxc9cd7
اعضای حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) جاده را بسته و 2 ماشین را به آتش کشیدند
بر اساس اخبار روزنامه زمان چاپ ترکیه گروهی از تروریستهای عضو حزب کارگران کوردستان در جدیدترین اقدام خود 2 ماشین را به آتش کشیدند.
میلیتانهای حزب کارگران کردستان برای دقایقی قسمتی از راه مبادلاتی شهرهای سیرت – شیرناک ترکیه را بسته و اقدام به آتش زدن 1 تراکتور و یک کامیونت نمودند.
برای دستگیری تروریست ها در منطقه عملیات وسیعی آغاز شده است.   
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/7cx987m

۴/۲۴/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 1 شهید

بر اساس خبری که در سایت روزنامه جمهوریت چاپ ترکیه منتشر شده است نیروهای نظامی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند که متاسفانه در این درگیری 1 محافظ روستا کشته شده است.
درگیری نیروهای نظامی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در نزدیکی شهر حاتای و مناطق اسکندرون و کوههای کاتو صورت گرفته است.
عملیات ضد ترور از اواخر دیشب شروع شده بود، علت آنهم بکارگذاشتن مین های متعددی در مانطق اسکندرون و راههای عبوری کوه کاتو بود. که متاسفانه یکی از نگهبانان روستا به نام عمر سالیک بر اثر انفجار مینی که توسز حزب کارگران کوردستان کار گذاشته شده بود جان خود را از دست داد.   
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/7y5d4md
انفجار مینی دیگری در شهر وان ترکیه: 15 پلیس زخمی شد
بر اساس اخبار سایت روزنامه استار چاپ ترکیه امروز انفجار مینی که  در راه مبادلاتی وان – ائدیرمیت توسط حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) کار گذاشته شده بود متاسفانه 15 پلیس ترکیه زخمی ده اند.
مین در نزدیکی محل نگهبانی نیروهای پلیس کار گذاشته شده و با استفاده از کلید راه دور منفجر گشته است. اسامی پلیس های زخمی شده ترکیه از این حادثه تروریستی نیز مشخص شده است.
برای دستگیری تروریستها در منطقه عملیات گسترده ای آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر: 
http://tinyurl.com/73ojo5f

۴/۲۳/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) : 1 شهید، 3 زخمی

براساس اخباری که دقایقی پیش از سوی مدیای ترکیه منتشر شد نیروهای نظامی – امنیتی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند که متاسفانه در این درگیری 1 سرباز ترکیه کشته و 3 سرباز دیگر زخمی شده اند.
بر اساس اخبار سایت nationalturk.com درگیری نیروهای نظامی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در کوه کاتو از توابع شهر حکاری و منطقه شیرناک صورت گرفته است.
برای دستگیری تروریستهای عملیات وسیعی در منطقه آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d8v5s66 

۴/۲۲/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 3 زخمی

میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در جدیدترن عملیات تروریستی اقدام به گشودن آتش به سمت کارگران در حال فعالیت در سد شهر کاهرامان ماراش ترکیه نمودند در این حمله تروریستی 3 کارگر سد زخمی شدند.
حمله تروریستی فوق در ساعت 20:30 صورت گرفته است. هر سه کارگر برای تداوی به بیمارستانهای دولتی منتقل شدند.
برای دستگیری تروریستهای عضو حزب کارگران کوردستان در منطقه عملیات وسیعی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cuzjdfm
به آتش کشیدن ماشین های صنعتی توسط حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک
گروهی از تروریستهای عضو حزب کارگران کوردستان (PKK) در شهر دیاربکیر ترکیه اقدام به آتش کشیدن کامیون های صنعتی موجود در جاده که مشغول راه سازی بودند نموده اند. تروریستهای با تهدید اسلحه اقدام به گریز راننده ها نموده و سپس کامیون های راه سازی را به آتش کشیدند.
این حادثه تروریستی در ساعت 22:30 صورت گرفته است. نیروهای نظامی ترکیه پس از خبردار شدن از این حمله تروریستی عملیات وسیعی را در منطقه برای دستگیری تروریستها آغاز نموده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/7yh6e9b
انفجار مین در شهر کاهرامان ماراش ترکیه: 3 زخمی
بر اساس اخبار روزنامه جمهوریت چاپ ترکیه مین کار گذاشته شده توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در حین حرکت ماشین نظامی منفجر شده و منجربه زخمی شدن 3 نظامی ترکیه گشت.
http://tinyurl.com/btf9qat

۴/۲۱/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 5 تروریست به هلاک ترسید

بر اساس اخباری که سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر کرده است نیروهای نظایم و امنیتی ترکیه طی درگیری که با میلیتانهای سازمان تروریست حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند موفق به هلاکت 5 تروریست عضو پ.ک.ک شده اند.
بر اساس گفته های فرمانداری شهر بینگول بنا بر اخبار دریافتی ارگانهای امنیتی و نظامی ترکیه مبنی بر وجود تروریستها در محله سانجاق و ساری گوموش نیروهای پلیس مبارزه با تروری و نیروهای ژاندارمری عملیاتی بر ضد سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان را آغاز می کنند که طی تعقیب و گریزهای چند روز بالاخره در 10 جولای 2012 و در ساعت 23:50 با گروهی از تروریستها درگیری نزدیکی ایجاد می شود که علارغم درخواست تسلیم از سوی نیروهای ترکیه ای اعضای پ.ک.ک اقدام به گشودن آتش به سمت نیروهای نظام ترکیه می کنند که در این درگیری نیروهای ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن 5 تروریست عضو حزب کارگران کوردستان می شوند. 
تروریستهای به هلاکت رسیده 3 زن و 2 مرد می باشند که مهمترین تروریست به هلاکت رسیده  فردی با کد رمز سرحات فیرات و نام م.د می باشد. از تروریستهای به هلاکت رسیده تعداد بسیار زیاد انواع مهمات، مرمی، بمب های دست ساز، بی سیم، پول، شارژر، دوربین و ...کشف و ضبط  شده است.
طی 1 ماهه گذشته 38 تروریست عضو حزب کارگران کردستان به هلاکت رسیده، 22 به صورت زنده تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/77a2zj2
6 عضو حزب کارگران کوردستان تسلیم شد
بر اساس اخبار منتشر شده در مدیای ترکیه 6 تروریست عضو حزب کارگران کردستان (PKK) از طریق شهر شیرناک ترکیه تسلیم نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه شده اند.
تروریستهای دستیگر شده اکثرا عضو حزب کارگران کوردستان / حزب اتحادیه جوامع کردستان م یباشند که در تاریخ 2012/07/10 تسلیم نیروهای ترکیه شده اند. 
تروریست های تسلیم شده برای انجام مراحل قانونی به دادگاه معرفی شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/89l3969
انفجار مین حزب کارگران کردستان: 1 سرباز زخمی شد
در شهر حکاری و در منطقه چوکورجا انفجار مینی که توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) جا سازی شده بود متاسفانه یک  سرباز ترکیه مجروح شد.
انفجار مین در ساعات بعد از ظهر اتفاق افتاده و سرباز مجروح به بیمارستان نظامی شهر حکاری ترکیه منتقل شده است.
برای دستگیری تروریستها در مطنقه عملیات وسیعی آغاز گشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bnkwoqp

۴/۲۰/۱۳۹۱

تاسیس تلویزیون حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در سوریه

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) که طی 16 ماهه گذشته پا به پای حکومت بشار و رژیم بعث در کشتار معترضین سوریه ای دست داشته در جدیدترین اقدام خود کانال تلویزیون با نام Ronahi TV که در خط ایدئولوژی و فکری Roj TV می باشد را تاسیس کرده است. در کنار تاسیس تلویزیون روناهی پ.ک.ک 2 بیمارستان نیز برای تداوی مجروحان سوریه ای تاسیس کرده است.
سرحات جولمرگ (Serhat Colemer) که در ماه مارس با فرار از کمپهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده است طی اعترافات خود اسناد جدیدی را از همکاری حزب کارگران کوردستان و حکومت بشار اسد برملا ساخت. بر اساس گفته های وی پناهگاه پ.ک.ک در یکی از نواح شهر حتای و در منطقه ارزین بدست آمد که در این پناهگاه تعداد بسیار زیاد اسناد مرتبط با همکاری حزب کارگران کردستان (PKK) و حکومت بشار اسد کشف شد. بر اساس منابع بدست آمده حزب کارگران کوردستان در شهرهای شام و حلب سوریه اقدام به بازگشائی بیمارستانی برای تداوی میلیتانهای زخمی و مجروح پ.ک.ک نموده است. طی حملت 3 ماه گذشته نظامیان ترکیه و نیروهای هوائی ترکی هبه کمپ های حزب کارگران کردستان در مناطق زاپ، قندیل و ... بیش از 50 تروریست زخمی به این بیمارستانها برای تداوی منتقل شده و بعضی از تروریستهای نیز پس از تداوی به شمال عراق و کمپ های پ.ک.ک بازگشته اند. بر اساس همین منابع بدست آمده حزب کارگرام کوردستان تلویزیون به نام "Ronahi TV" که به معنای روشنگری می باشد را نیز در سوریه تاسیس کرده است. در کانال تلویزیونی حزب کارگران کردستان برنامه های حزب پ.ی.د شاخه سوریه ای پ.ک.ک پخش می گردد.
بر اساس اخباری که روزنامه صاباح چاپ ترکیه دست یافته و منتشر ساخته است در یکی از مناطق مرزی سوریه کمپی جدیدی به نام "Komelen Ciwan" برای جذب و تعلیم تروریستهای جوان تاسیس و شروع به فعالیت نموده است. بسیاری از تروریست ها پس از تعلیم و آموزش بمب گذاری و ترور از طریق خاک ها و مرز عراق به ترکیه منتقل می شوند. شاخه نظامی حزب کارگران کردستان ک هبا نام ه.پ.گ فعالیت می کند پس از اعتراضات صورت گرفته در شهرهای سوریه به دو دسته تقیسم شده و هرماه با نیروهای المخابارات (اطلاعات) و نیروهای بشار اسد در غرب و شرق سوریه اقدام به سرکوب معترضین سوریه ای می نمایند. تعداد میلیتان حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) طی 2 ماه گذشته به بیش از 400 تروریست افزایش یافته است. 
منبع ترجمه مقاله: سایت روزنامه استار چاپ ترکیه
http://tinyurl.com/cdloj9v