۶/۰۲/۱۳۹۱

PKK'li Teröristler Batı Azerbaycanin Yarımqaya Bölgesinden Eyitilir


Batı Azərbaycanin Maki şəhərinin yeri insanlarindan alınan bilgilərə Görə 2000 civarindan PKK'li Terörist iran Dövləti tərəfindən Yarımqaya adlı bölgədə barındırılmışdır.
Yarımqaya Bölgəsi Batı Azərbaycanin Maki şəhərindən 25 km uzaqdadır.
Yerli böıgə Ulusu PKK'li Teröristlərin iran Devrim mühafizlərilə ortaq iş birliği içində olduğnu savunurlar.
eləcə Maki və Bölgə Ulusunun dediğinə Görə PKK'li Teröristlər Quzey iraqdan iran sınırına keçərək Güney Azərbaycanin Urmiye şəhərindənm bölgəyə göndərilib və yerləşdirməktədirlər.
PKK'li Teröristlər iran devrim mühafizləri tərəfindən eyitilib və silahlandıqdan sonra Türkiyə - iran sınırına yaxın kamplara yerləşdirilərək Türkiyyə saldırmaqdadırlar.
3 ay içində iranin çeşidli bölgələrində olan həbsxanalardan minlərcə pkk,pjak və baqşa radikal kürd örgütlərı bölgəyə sevq edilmişdir.
iran Türkiyənin Suriyə qonusunda tutuduğu tavırdan çox rahatsızdır və Suriyədə bir sovuq savaş yürütməktədir, bunun yanısıra Türkiyənin içində olan sorunları tetikləmək üçün ötəki illər kimin Terör örgütü PKK nı qullanmaya başlamışdır.
bölgə Türk Ulusu illərdi çeşidli radikal və Terörist kürd örgütlərindən hasar görmüş, iran dövləti Türk kimliyinə qarşı olaraq çox sayıda kürd batı Azərbaycana yerləştirməkdədir.

درگیری با حزب کارگران کردستان: 5 شهید

بر اساس اخبار روزنامه زمان چاپ ترکیه طی درگیری های که نظامیان ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردسستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داشته اند 5 نیروی نظامی ترکیه شهید و 7 نفر دیگر زخمی شده اند. آمار مذکور از طریق فرمانداری شهر حکاری منتشر شده است.
درگیری نیروهای امنیتی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر شیمدینلی ترکیه و منطقه زورگئچیت بوده است.
نیروهای امنیتی ترکیه نیز موفق به هلاکت رساندن 16 تروریست عضو حزب کارگران کوردستان گشته اند. عملیات نیروهای ترکیه ای با حامیت هلیکوپترها در حال پیگیری می باشد.
عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در منطقه مذکور پس از بستن قسمتی از راه مبادلاتی شیمدینلی توسط دسته از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d7nuef3
حزب کارگران کردستان رئیس انجمن نگهبانان را ربود
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) رئیس انجمن نگهبانان شهر حکاری ترکیه را ربوده  وبه گروگان گرفت.
رئیس انجمن نگهبانان روستائی شخصی با نام صادی اوزآتاک می باشد که توسط چند میلیتان حزب کارگران کردستان ربوده و به گروگان گرفته شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9vm5q66
بمباران کمپ های حاکورک، زاپ حزب کارگران کردستان
هواپیماهای جنگنده F-16 ترکیه که از پایگاه هوائی دیاربکیر برخواسته بودند کمپهای سازمان تروریستی  حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) واقع در شمال عراق را بمباران کرده اند.
بیشتر مناطق بمباران شده کمپ های حاکورک و زاپ که جزء نزدیک ترین کمپها به مرزهای ترکیه می باشد صورت گرفته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cxc6344
سازمان تروریستی آسالای ارمنی ترکیه را تهدید کرد
سازمان تروریستی آسالای ارمنی که در سالهای 1973 تا 1985 در سالهای اوج فعالیت تروریستی خود بود صدها دیپلمات، سیاست مدار و .. ترکیه ای را به سبب تنها ترک بودن ربوده و ترور می کرد دوباره شروع به تهدید های خود بر علیه ترکیه نموده است.
آسالا مخفف ارتش مخفی برای آزادی ارمنستان بزرگ می باشد که متشکل از سازمانها و اشخاص به شدن نژادپرست و با افکار رادیکال متشکل شده است.
بتازگی پس از اوضاع سوریه در یکی از ارگانهای خبری خارج نشین ارمنی سازمان تروریستی آسالا ادعاهائی مبنی بر تهدید ترکیه و پس گرفتن خاک های به اصطلاح اشغال شده ارمنی توسط ترکیه ابراز کرده است، آسالا بیشتر تهدید خود را استفاده ابزاری از سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان متمرکز ساخته است. آسالا و حزب کارگران کوردستان سالها بر علیه ترکیه هزاران انسان را قتل عام کرده اند.       
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cwuytkd

۶/۰۱/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 6 تروریست به هلاکت رسید

پس از انجام عملیات تروریستی توسط حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر شیرناک ترکیه نیروهای امنیتی ترکیه برای دستگیری تروریستها عملیاتی را آغاز کردند، این عملیات بیشتر در کوه های نماز صورت گرفته است. بنا به اخبار اولیه منتشر شده در این عملیات درگیری مابین نیروهای امنیتی ترکیه و میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان بوجود آمده است که نیروهای ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن 6 تروریست شده اند.   
گروهی 10 نفره از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان چند روز پیش حمله مسلحانه ای را به پاسگاه شهر شیرناک ترکیه محقق ساخته بود.
عملیاتهای نظامی ترکیه در منطقه برای دستگیری 4 تروریست دیگر در حال جریان می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cfc5jaw
حمله طرفداران حزب کارگران کوردستان به پایگاه شنای المپیک
گروهی از طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) دیروز حمله ای را به پایگاه شنای المپیک شهر زلزله زده وان ترکیه انجام داده اند، این حمله تروریستی با استفاده از مولوتف کوکتل صورت گرفته است.
بنا به تصاویر دوربینهای مداربسته این حمله از سوی 5 نفر صورت گرفته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cgo36ln
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در شهر شیرناک ترکیه: 1 پلیس مجروح شد
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) حمله تروریستی را به محل نگهبانی نیروهای پلیس شهر شیرناک ترکیه انجام داده اند که متاسفانه در این حمله تروریستی 1 پلیس ترکیه زخمی شده است.
تروریستهای با استفاده از سلاح های دوبرد اقدام به شلیک به سوی منطقه نموده اند.
برای دستگیری تروریستها در منطقه عملیات وسیعی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cdtjk48
حزب کارگران کردستان یکی از اعضای حزب عدالت و توسعه را در شهر دیاربکیر ترکیه ربود.
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در شهر دیاربکیر ترکیه و منطقه سور اقدام به ربودن و گروگانگیری یکی از اعضای حزب عدالت و توسعه در منطقه نموده اند.
مهندس حمید گلیک کانات شخص مورد نظر ربوده شده توسط اعضای پ.ک.ک می باشد.
برای دستگیری تروریستها و آزادی شخص ربوده شده عملیاتی در منطقه آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bqzragt
عامل عملیات تروریستی شهر قاضی آنتئپ ترکیه دستگیر شد
عملیات تروریستی که چند روز پیش در شهر قاضی آنئتپ ترکیه توسط حزب کارگران کردستان صورت گرفته و سبب کشته شدن 9 شهروند (4 کودک) ترکیه ای و زخمی شدن 66 نفر دیگر شده بود توسط ارگانهای امنیتی و نظامی ترکیه دستگیر شد.
شخص مذکور با کد رمز محمد طاهر و اسم واقعی عرفان آمد می باشد. 
وی در چندین عملیات تروریستی دیگر نیز دست داشته است و یکی از اعضای باسابقه حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cny2fxk

۵/۳۰/۱۳۹۱

حمله تروریستی در ترکیه: 8 کشته، 66 مجروح

دوباره ترور و تروریسم در یک نقطه ای از دنیا چهره سیاه و ضد انسانی خود را به نمایش گذاشت، دیروز حمله تروریستی که به احتمال بسیار زیاد از سوی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) صورت گرفت تاکنون سبب کشته شدن 8 و مجروح شدن 66 نفر شده است، به احتمال بسیار زیاد تعداد کشته ها افزایش خواهد یافت. 
این حمله تروریستی به صورت بمب گذاری در اطراف یک پاسگاه نظامی که محل تجمع بسیاری از اشخاص غیرنظامی بوده صورت گرفته است. به طوریکه اشخاص غیرنظامی که در یک اتوبوس مردمی و یک سرویس مردمی بودند کشته و یا مجروح شده اند.
این حمله تروریستی در شهر قاضی آنتئپ ترکیه و در ساعت 20:00 صورت گرفته است.
پس از انفجار مهیبی که صورت گرفته به تمام معنا منطقه به علت وجود کشته و زخمی های متعدد به میدان جنگ شباهت داشته است. در اولین دقایق این حمله تروریستی دهها آمبولانس و اکیپ امداد به محل اعزام شده اند.
بنا به آمار اولیه تاکنون در این بمب گذاری 8 شهروند غیرنظامی ترکیه جان خود را از دست داده و 88 نفر دیگر نیز مجروح شده اند. 
بنا به گزارشات و تحقیقات اولیه این عملیات بمب گذاری – تروریستی از سوی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) صورت گرفته است، ولی تاکنون این سازمان رادیکال و خشونت طلب کرد مسئولیت این حادثه تروریستی را بر عهده نگرفته و در سکوت میباشد. گرچه به احتمال بسیار زیاد پس از چند روز یا مسئولیت این حادثه را قبول خواهد کرد و یا به سازمان تروریستی دیگری همچون شاهین های آزاد کردستان (The Kurdistan Freedom Falcons) حواله خواهد کرد.
طبق اخباری که دقایقی پیش منتشر شد، 3 نفر از کشته شدگان این حادثه تروریستی کودک بوده اند. 
ویدئوهائی از اولین لحظات این حادثه تروریستی:
http://tinyurl.com/csajdnx
http://tinyurl.com/d5w9y3a
اولین تصاویر این حادثه تروریستی:
http://tinyurl.com/bu5fugu
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/d2e8r9x

درگیری با حزب کارگران کردستان: 15 تروریست به هلاکت رسید

بر اساس اخباری که از سوی سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر شده است نیروهای نظامی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند، در این درگیری که در مطنقه داغلیجای شهر حکاری ترکیه صورت گرفته است نیروهای نظامی ترکیه موفق به هلاکت رساندن 15 تروریست عضو حزب کارگران کردستان شده اند.
عملیات نیروهای نظامی ترکیه در نزدیکی روستای قامیشلو از توابع شهر یوکسک اووا در حال پیگیری بوده است، این عملیات طی 2 روز گذشته پس از کشتن 1 سرباز و زخمی نمودن 2 سرباز دیگر ترکیه در منطقه آغاز شده بود.
در این عملیات 4 موضع میلیتنهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان امهاء شده است.
بنا به آمار رسمی منتشر شده نیز طی درگیریهای دوطرفه 15 تروریست عضو حزب کارگران کوردستان به هلاکت رسیده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9898ssf

۵/۲۹/۱۳۹۱

تله انفجاری حزب کارگران کردستان منفجر شد: 2 شهید، 1 مجروح


بر اساس اخباری که از سوی سایت روزنامه جمهوریت چاپ ترکیه منتشر شده است گروهی از اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) با بکار گذاشتن مین انفجاری در راه مبادلاتی یوکسک اووا و منطقه داغلیجا و منفجر کردن تله انفجاری به هنگام تردد یکی از ماشین های نظامی ترکیه سبب کشته شدن 2 نظامی و مجروح شدن 1 نظامی دیگر شده اند.
سرباز نظامی به بیمارستان نظامی هر حکاری ترکیه برای تداوی منتقل شده و جنازه های سربازان کشته شده ترکیه نیز به پزشک قانونی منتقل گشته و سپس به آنکارا فرستاده خواهد شد.
پس از این حمله تروریستی حزب کارگران کردستان برای دستگیری تروریستها با استفاده از هلیکوپترها در منطقه عملیات وسیعی آغاز شده است.   
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9gou5ky

حزب کارگران کردستان 6 کامیون را به آتش کشید

یک دسته از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) قسمتی از راه مبادلاتی بیتلیس- وان ترکیه را بسته و اقدام به متوقف ساختن چندین کامیون نموده است، میلیتانهای پ.ک.ک پس از بازرسی کامیونها اقدام به آتش زدن کامیونها نموده اتد.
این حادثه تروریستی در ساعت 21:00 دیروز رخ داده است.
در این حمله تروریستی بنا به اخبار روزنامه استار چاپ ترکیه بیش از 6 کامیون توسط میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان به آتش کشیده شده است. تروریستها پس از آتش کشیدن کامیونها به مانند همیشه از منطقه فرار کرده اند.
برای دستگیری تروریستها در منطقه عملیات وسیعی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8r3kt2g
کشف و ضبط مهمات حزب کارگران کوردستان
گروههای امنیتی ترکیه با کار اطلاعاتی چند ماهه موفق به کشف و ضبط مهمات سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر حکاری و منطقه یوکسک اووای ترکیه شده اند.
عملیات کشف و ضبط مهمات سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در ساعت 02:00 دیشب  و در 6 منطقه به صورت همزمان شروع شد. 
نیروهای امنیتی ترکیه در این عملیات موفق به کشف یک محموله بزرگی از انواع سلاح شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cu4pd8d

۵/۲۷/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان به پلیس ترکیه: 1 کشته

بر اساس اخباری که از سوی سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر شده است دیروز گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) حمله تروریستی را در شهر زلزله زده وان ترکیه نسبت به مامور پلیسی که برای امنیت زلزله زدگان در حال نگهبانی بوده است محقق ساخته اند. 
متاسفانه در این عملیات تروریستی مامور پلیس به علت وجود جراحات عمیق جان خود را از دست داده است. نام پلیس کشته شده عبدالرحمان دوغان می باشد. پلیس مذکور در اولین دقایق حمله تروریسی پ.ک.ک به بیمارستان شهر وان ترکیه منتقل شد ولی به علت عمق جراحات جان داد.
پس از این حمله تروریستی نیروهای امنیتی ترکیه اقدام به آغاز عملیات وسیعی برای دستگیری تروریستها در منطقه نموده اند.   
پس از بوجود آمدن زلزله مهیبی در شهر وان ترکیه دولت ترکیه اقدام به گماردن نیروهای پلیس برای حفظ جان و مال مردم شهر زلزله زده وان ترکیه نموده است، متاسفانه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) با توجه به عملیات های تروریستی که بر علیه نیروهای پلیس موجود در منطقه انجام داده است سبب کشته چندین پلیس ترکیه شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bvyka2u

بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک

بر اساس اخباری که خبرگزاری رسمی سایت آناطولی ترکیه منتشر کرده است ، بر پایه تثبیت دسته جمعی یک گروه از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در مناطق قندیل واقع در شمال عراق از سوی هواپیماعهای بدون سرنشین ترکیه (هرون) علمیات نیروهای هوائی ترکیه برای بمباران مناطق مذکور آغاز شده است.  
عملیات بمباران کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در اوایل نصف شب گذشته صورت گرفته است، در این عملیات ضد تروریستی هوایپماهای جنگنده نوع F-16 مورد استفاده قرار گرفته اند.
در بمباران کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان سعی در امهاء انبارهای مهمات، پایگاهای لوجستیک، سنگرها، پناه گاهها و ... شده است. 
بمباران کمپهای حزب کارگران کوردستان در مناطق قندیل حدود 1 ساعت به طول انجامیده است. 
بر اساس گفته های یک از تروریستها که چند روز پیش تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده است مراد کاراایلان و جمیل باییک دو عضو ارشد سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان نیز در کوههای قندیل می باشند، دوران کالکان نیز که یکی از اعضای مهم سازمان تروریستی پ.ک.ک می باشد بنا به ضروریات در منطقه قندیل حاضر می گردد.
بیشتر اعضای عالی رتبه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) در کمپ های زاپ، قندیل، حاکورک، آواشین و ...  به صورت گذار می مانند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c2k6daa
حزب کارگران کردستان 11 راننده کامیون را ربود
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در جدیدترین سلسله اعمال خود اقدام به توقف 11 کامیونی که از طریق راههای شهر یوکسک اووا بودند نموده و پس از ربودن 11 راننده اقدام به آتش زدن تمامی کامیونها نمودند.
حادثه تروریستی مذکور در ساعت 16:00 و در 20 کیلومتری شهر یوکسک اووای ترکیه صورت گرفته است. 
برای دستگیری تروریستها  و آزاد سازی رانندگان عملیات وسیعی در منطقه مذکور آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cjv6d8g