۳/۳۱/۱۳۹۱

سیصد تروریست حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) محاصره شده

بر اساس اخباری که فرماندار شهر حکاری منتشر کرده است با توجه به عملیات ارتش ترکیه بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در مانطق شیمدینلی، حکاری، یوکسک اووا با توجه به منابع امنیتی – نظامی بیش از 300 تروریست عضو حزب کارگران کردستان در محاصره نیروهای امنیتی ترکیه می باشند.
بر این اساس تعداد به هلاکت رسیدگان حزب کارگران کوردستان به عدد 26 افزایش یافته و احتمال افزایش نیز وجود دارد.
بر اساس منابع اطلاعاتی علت مشاهده نشدن ورود عده ی کثیری تروریست عضو حزب کارگر ان کردستان (Kurdistan Workers' Party) از خاک شمال عراق استفاده از چترهای سیاه رنگ بوده است که توسط هواپیماهای بدون سرنشین و دوربین های ترمال مشاهده و حس نشده اند. 
در روز 19 ژوئن 2012 بیش از 300 تروریست عضو حزب کارگران کوردستان با ورود از خاک شمال عراق به پاسگاه مرزی در منطقه صفر مرزی ترکیه – ایران از 3 نقطه به سمت سربازان و پادگان آتش گشوده بودند که متاسفانه در این حمله تروریست 8 سرباز ترکیه کشته و 15 سرباز دیگر زخمی شده بودند.
بنا به اخبار منتشر شده عملیات وسیعی با استفاده از 4000 هزار نیروی تعلیم دیده مبارزه با ترور عملیات وسیع در منطقه مذکور ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bqzesdw

حملات تررویستی حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) ادامه خواهد داشت

بر اساس نظرات کارشناسان حوزه ترور و تروریسم حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) که منجربه کشته شدن 8 سرباز ترکیه شد سیگنالی از روند ادامه دار افزایش حملات تروریستی حزب کارگران کردستان می باشد.
بر اساس گفته های رئیس دانشگاه استراتژیک باغچه شهیر ترکیه حزب کارگران کوردستان در داخل خود دارای شاخه های فکری متعددی می باشد و طرز حرکت و نوع برخود این گروهها نیز با هم متفاوت می باشد، این تفاوت بیشتر پس از دستگیری عبدالله اوجالان رهبر پیشین سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان خود را به عنوان مجادله برای رهبری پ.ک.ک نشان داد. افزایش حملات تروریستی نسبت به پلیس و سربازان به این شدت تنها نشان از ادامه این روند می باشد.
مورد و سوال دیگری که باید پرسید چرا سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) در زمانی که گروههای سیاسی ترکیه در حال برنامه ریزی در مجلس ترکیه برای تحقق حقوق ائتنیک کرد ترکیه می باشند و هر روزه قدمی در راه دمکراتیک شدن ترکیه اعمم از تدریس به زبان کردی، افزایش کانال های تلویزیون به زبان کردی، روزنامه های کردی و در حال محقق شدن می باشد عملیات تروریستی به مانند دیروز که سبب کشته شدن 8 سرباز ترکیه شد شکل می گیرد؟
بی شک حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) از روند دمکراتیک شدن ترکیه و تحقق حقوق ائتنیک کرد ترکیه ای ناراضی می باشد، چون با تحقق هر چه بیشتر این موارد پ.ک.ک چاره ای جزء تصفیه شدن ندارد و از تصفیه شدن و اتمام مسئله کرد و ترور در ترکیه می گریزد. در دیگر سو بنا به مواضع به حق ترکیه در قبال قتل عام های رژیم سوریه و بشار اسد حزب کارگران کردستان در حال برنامه ریزی برای گسیل به سوریه می باشد که این خواسته پ.ک.ک نیز با چراغ سبز حزب بعث و بشار اسد مواجه شده است. حزب کارگران کوردستان در حال برنامه ریزی شکلی به مانند آنچه که در شمال عراق اتفاق افتاده است می باشد. برای تحقق این امر افزایش فشار و ایجاد رعب و وحشت در ترکیه لازمه این امر می باشد.
منبع خبر ترجمه:
روزنامه جمهوریت ترکیه
http://tinyurl.com/bts8pub

تعداد تروریست های کشته شده حزب کارگران کردستان 24 شد

بر اساس اطلاعات روزنامه زمان چاپ ترکیهخ از شروع عملیاتی که بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در منطقه حکاری، یوکسک اووا و نقطه مرزی ترکیه – عراق صورت گرفته است نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه موفق به هلاکت 24 تروریست عضو حزب کارگران کردستان شده اند.
بنا به خبرها 10 تروریست در اولین لحظه ای که به پایگاه شهر حکاری حمله کرده بودند یا آتش سربازان ترکیه مواجه شده و به هلاکت رسیده بودن پس از آن در درگیریهائی که به صورت پراکنده در منطقه مذکور ادامه داشت نیروهای نظامی ترکیه موفق به هلاکت 10 تروریست دیگر تا نیمه های پایانی دیشب شده اند. 
صبح امروز نیز با محاصره منطقه ازسوی کاماندوی ها ترکیه نیروهای نظامی ترکیه موفق به هلاکت 4 تروریست دیگر شدند. در همین حال 1 تروریست عضو حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) نیز تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شد.
با احتساب تلافات سنگین حزب کارگران کوردستان به عدد 24 می رسد. یاد آور می شوم که دیروز بر اثر حمله ناجوانمردانه ای که از سوی تروریست های حزب کارگران کوردستان در منطقه حکاری ترکیه صورت گرفته متاسفانه 8 سرباز ترکیه کشته و 15 سرباز دیگر زخمی شدند.
تمامی تروریستها از خاک شمال عراق و کمپ های موجود در کوه قندیل وارد ترکیه شده بودند. بر اساس اخبار اطلاعاتی بیشتر تروریستهای کشته شده تابع سوریه ای می باشند.
بر اساس اطلاعات روزنامه زمان عملیات وسیعی در منطقه ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cgkpduq

۳/۳۰/۱۳۹۱

هجده تروریست عضو حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) به هلاکت رسید

فرماندار شهر حکاری ساعاتی پیش در گفتگوئی که با جمع رسانه ای ترکیه داشت از به هلاکت رسیدن 18 تروریست طی عملیات صبح تاکنون خبر داد.
بنا به گفته های فرماندار شهر حکاری عملیات بزرگ نیروهای نظامی – امنیتی ترکیه بر علیه میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در منطقه یوکسک اووا ادامه داشته است و طی این عملیات نیروهای نظامی ترکیه موفق به هلاکت 8 تروریستی که در عملیات تروریستی صبح امروز که منجربه کشته شدن 8 سرباز و زخمی شدن 15 سرباز دیگر شده بود شده اند.
از تروریست های در حال فرار که به هلاکت رسیده اند مقدار زیادی ماده منفجره، سلاح ههای دوربرد و مهمات بدست آمده است.
حمله تروریست میلیتانهای حزب کارگران کردستان (PKK) امروز در حوالی ساعت 04:00 صورت گرفته بود که متاسفانه 8 سرباز ترکیه در این حمله تروریستی کشته شد.
بعد از این حمله تروریستی نظامیان ترکیه در آن واحد به آتش تروریست ها پاسخ دادن که موفق به هلاکت 10 تروریست شدند.
بر اساس اطلاعات روزنامه زمان چاپ ترکیه عملیات وسیع برای دستگیری تروریست های حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در منطقه ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/csdfjov

درگیری با حزب کارگران کردستان: 1 سرباز ترکیه کشته شد

بر اساس اخباری که دقایقی پیش از سوی مدیای ترکیه منتشر شده است متاسفانه در درگیری دیگری که در شهر حاتای و در حوالی بلن صورت گرفته است گروهی از تروریست های حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) اقدام به گشودن آتش به سمت نیروهای نظامی ترکیه کرده اند که بنا به اخبار اولیه 1 کاماندوی ترکیه شهید شده است.
نیروهای نظامی ترکیه بنا به اخبار اطلاعاتی در حال جستجوی تروریستهای حزب کارگران کردستان در منطقه مذکور بوده اند که بنا گاه مورد هدف آتش نیروهای پ.ک.ک واقع می شوند.
درگیری دیروز و در ساعت 21:26 بوقوع پیوسته است.  
نام کاماندوی کشته شده ترکیه دوغوکان شیت می باشد.
کاماندوی مذکور پس از مجروح شدن به بیمارستان اسکندرون منتقل گردیده و طی عملیات متعددی  که صورت گرفته متاسفانه جان خود را از دست داده است.
نیروهای امنیتی – نظامی ترکیه پس از این درگیری به منطقه گسیل شده و عملیات وسیعی برای دستگیری تررویستهای حزب کارگران کوردستان (PKK) آغاز شده است.
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/ckvhnat 
به نظر بسیاری از کارشناسان مبارزه با ترور و تروریسم افزایش اقدامات تروریستی حزب کارگران کوردستان بدون شک بی دلیل نبوده و ناشی از نوع رفتار دولت ترکیه در قبال رژیم دیکتاتور بشار اسد و حزب بعث در سوریه نشائت گرفته است.
شاخه سوریه ای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در داخل پ.ک.ک به شدن دارای افکار رادیکال و ارتجاعی بوده و بیشتر عملیات های انتحاری توسط اعزای سوریه ای پ.ک.ک محقق می گردد.

۳/۲۹/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان: 8 کشته و 15 زخمی

متاسفانه طبق خبری که سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر کرده است سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) طی حمله ای به نیروهای امنیتی ترکیه موفق به کشتن 8 نظامی و زخمی شدن 15 سرباز گردیده است.
بنا به اخبار اولیه درگیری نیروهای نظامی – امنیتی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) در حوالی شهر حکاری و منطقه شیمدینلی صورت گرفته است. 
در این حمله تروریستی ناجوانمردانه گروهی از تروریست های پ.ک.ک به نظامیان مستقر در پایگاه ده ره جیک از چهار نقطه آتش سنگین گشوده اند، که نظامیان مستقر در پادگان نیز علارغم پاسخ دهی فوری متاسفانه 8 نظامی جان خود را از دست داده و 15 سرباز دیگر زخمی شده اند.
در همین منطقه در سال 2007 سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) با حمله به همین پایگاه سبب کشته شدن 12 سرباز ترکیه شده بود.
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/c7dksyt
گروههای تروریستی و نژادپرست متعدد کرد مشکل مشترک ملل منطقه برای همزیستی می باشند، ترکان آزربایجان جنوبی نیز خود سالها با گروههای تروریستی متعددی از حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک گرفته تا گروههای به ظاهر سیاسی ولی در باطن تندرو و افراطی کورد مبارزه کرده و می کند.
ترکان آزربایجان جنوبی و دیگر ترکان ساکن ایران بدون کوچکترین شبه ای در راه مبرازه با تروریسم درکنار و هم پیمان دولت و ملت ترکیه خواهد بود، چون یقین داریم مشکل تروریسم مشکل همه ملل منطقه می باشد.

حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) اپراتور ماشین راه سازی را دزدید

دسته ای از میلیتان های سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) با بستن راه یکی زا جاده هیا مبادلاتی شهر ایغدیر ترکیه اقدام به گروگانگیری یکی از اپراتورهای ماشین های سنگینی که در محل مشغول کار بودند کرده است.
بر اساس اطلاعاتی که از سوی سایت خبری روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر شده است این حادثه تروریستی در نزدیکی کوه آغری و یکی از اپراتورهای شرکت خصوصی اتفاق افتاده است.
بر اساس اخبار اولیه میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) تنها یکی از اپراتورها را به گروگان گرفته و از منطقه گریخته اند.
بنا به اطلاعات روزنامه زمان با آگاهی نیروهای پلیس و امنیتی ترکیه عملیات وسیعی در مطنقه برای آزادی گروگان گرفته شده آغاز شده است.
منبع خبر:
http://tinyurl.com/c2dewkh
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) یکی از سازمانهای تروریست، نژادپرست و رادیکال کرد موجود در ترکیه می باشد که طی 30 سال گذشته سبب مرگ 30.000 شهروند ترکیه گردیده است.
متاسفانه نویسندگان، سیاسیون، روشنفکران و ... کورد بسیاری به صورت آشکارا و بعضاً به صورت پنهانی همیشه از سیاست های انسان کشی پ.ک.ک، پژاک، پ.ی.د، شاهین های آزاد کردستان و دیگر گروهای تروریستی کرد حمایت کرده و می کنند.

۳/۲۷/۱۳۹۱

ارتش آزاد سوریه: مذاکراتی با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) داریم

ارتش آزاد سوریه که پس از آغاز اعتراضات مردیم نسبت به حاکمیت بشار اسد و حزب بعث در سوریه شکل گرفته است بر اساس ادعائی که در محافل خبری دنیا مطرح گردیده است دیدارها و مذاکراتی را با سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته است. بر اساس گزارش سایت The Times دیدار از سوی افسر عالی رتبه ارتش آزاد سوریه به نام عبدالقادر الصالح صوره گرفته است. 
بر اساس مطالب نشریه The Times افسر عالی رتبه ارتش آزاد سوریه از بی قراری سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در مواجه با درخواست های ارتش آزاد سوریه خبر داده است.
هیئت مذاکره کننده سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) نیز خواستار دادن گارانتی پس از همکاری با ارتش آزاد سوریه برای ایجاد دولت شده است.  
پس از ایجاد اعتراضات در شهرهای شمال سوریه همواره میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان به همراه شاخه سوریه ای این سازمان (پ.ی.د) در سرکوب معترضین نقش اساسی را ایفا کرده اند. ولی امروز با گسترش اعتراضات و ریشه دوانیدن در دیگر شهرها مسئولین سوریه ای و عراقی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در حال بازنگری در اهداف و رفتارهای خود می باشند! 
بر اساس گفته های این افسر عالی رتبه بشار اسد و حزب بعث در حال برنامه ریزی برای پاک سازی ائتینیکی در سوریه می باشند و بهترین وسیله ایجاد جنگ های ائتنیکی مابین گروه ائتنیکی کرد حامی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) و دیگر ائتنیک های معترض رژیم بشار اسد می باشد.
منبع ترجمه خبر:
سایت روزنامه حریت چاپ ترکیه
http://tinyurl.com/6rla365

۳/۲۵/۱۳۹۱

چهار تروریست حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک به هلاکت رسید

بر اساس اخباری که لحظاتی پیش سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر کرد نیروهای امنیتی – نظامی ترکیه موفق به هلاکت رساندن 4 تروریست سوریه ای عضو حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) شده اند.
بنا به اخبار اولیه 4 تروریست عضو حزب کارگران کردستان از طریق مرز سوریه قصد ورود به ترکیه را داشتند که خوشبختانه توسط نیروهای نظامی ترکیه به هلاکت رسیده اند.
دولت بشار اسد و رژیم بعث پس از حمایت ترکیه از معترضین و مخالفین بشار اسد به طور جد دوباره حمایت خود را از گروههای رادیکال و تروریستی به مانند حزب کارگران کوردستان (PKK) را آغاز کرده است.به طوریکه کمپ های متعددی در نزدیکی شهرهای مرزی ترکیه – سوریه توسط بشار اسد و رژیم بعث ایجاد و سازماندهی شده است.
یادآوری این نکته خالی از لطف نیست نه سوریه، یونان و چند کشور دیگر سالها به طور پنهان از گروههای تروریستی به مانند حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan ) به مانند ابزاری بر علیه دولت سوریه بهره جسته و می جویند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d9wygcr

درگیری با سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک

نیروهای مبارزه با ترور و تروریسم ترکیه که دیروز طی عملیاتی بر علیه میلیتانهیا سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در منطقه شیرناک شرکت داشتند در حین برگشت به پایگاه شب هنگام با گروهی دیگر از تروریست های حزب کارگران کوردستان برخورد داشته و آتش سنگینی بین دو طرف ردو بدل می شود که متاسفانه در این درگیری 4 مامور و 2 نگهبان محلی ترکیه زخمی می شوند.
نیروهای پلیس که جزء تیم ویژه مبارزه با ترور و تروریسم می باشند طی اخباری که از محل دریافت کرده بودند به منطقه کوه کاتو در نزدیکی شهر شیرناک ترکیه اعزام می شوند و طی عملیات چند ساعته تماسهای نزدیکی با تروریست های حزب کارگران کردستان (PKK) داشته و در شب هنگام عازم پایگاه نظامی خود شده اند که در راه به تله گروهی از تروریست ها می افتند و دقایق آتش بین دو طرف ردو بدل می شود.
در این حمله تروریستی که منجربه زخمی شدن 4 مامور نظامی و 2 نگهبان محلی می شود مجروحین با استفاده از هلیکوپترهای skorsky به بیمارستان دولتی بیت الشباب منتقل شده و مورد مداوا قرار می گیرند. 
در حین درگیری نیروهای ویژه ترکیه با تروریست های حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) دو هلیکوپتر نوع کبری نیز مناطق گذرگاهی تروریستها را در کوه کاتو مورد هدف بمب قرار دادند. بر اساس مطالب نوشته در روزنامه زمان چاپ ترکیه صدای آتش بین نیروهای ترکیه ای و تروریستهای حزب کارگران کردستان ساعاتی در شهر شنیده شده است.
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/8573s5m