۹/۱۶/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان یک باند مافیای کودک می باشد

بر اساس تحقیقاتی که از سوی زیرمجموعه وزیر امور داخلی ترکیه صورت گرفته است سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) دارای 1000 کودک نوجوان کرد می باشد که از آنان به عنوان میلیتان یاد می برد.
بر اساس گفته های پرفسور سئدات لاچین اه ر که کارشناسا زبده مبارزه با ترور و تروریسم می باشد سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان به تمام معنا یک مافیای کودک می باشد. او که به تازگی کتابی ب عنوان کدامین پ.ک.ک را منتشر کرده است حدود 80% میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان را متشکل از کودکان کورد زیر 18 سال معرفی می کند. 
بنا به گفته های لاچین اه ر پ.ک.ک از هر خانواده کرد 1 کودک با به عنوان میلیتان بکار می برد حتی آمارهائی از وجود کودکان 8 ساله نیز در این سازمان فاناتیک و افراطی کوردی مشاهده شده است. 
بر اساس آمارهائی که پروفسور لاچین اه ر در کتاب خود از تروریستهای کشته شده سالهای قبل و آمارهای فعلی موجود در سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) اخذ کرده به یقین وی پ.ک.ک را باند مافیای کودک معرفی می کند. بر اساس آمارهای رسمی کودک ربائی در مناطق کردنشین ترکیه طی سالهای گذشته بسیار فزونی یافته و اکثرا کودکان دزدیده شده معصوم کورد 10 الی 18 ساله چند سال بعد از سوی کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان به عنوان میلیتان برای بمب گذاری و کشتار انسانها بکار برده شده اند. 
به نظر وی سازمانهای حقوق بشر جهانی نیز کم کاری عمده ای را در راه شناساندن این سازمان رادیکال کورد به عنوان مافیای کودک مرتکب شده اند، البته سکوت معنی دار قشر تحصیل کرده کرد را نیز باید با علامت سوال بسیار بزرگتری پاسخ داد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cfonamj

۹/۱۵/۱۳۹۱

هلاکت 13 عضو حزب کارگران کردستان

بر اساس اخبار سایت روزنامه استار چاپ ترکیه نیروهای نظامی ترکیه از تاریخ 3 دسامبر تابه اکنون در کوه های آمونوس عملیات را ضد تروریستی را بر علیه حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) آغاز کرده اند که آخرین خبرها تا به امروز حاکی از هلاکت 13 تروریست و تسلیم شدن 5 تروریست می باشد.
استاندار عثمانیه طی بیانیه ای خبر عملیات وسیع پاک سازی کوههای آمونوس از لوث وجود میلیتانهای سازمان تروریستی را تائید کرده و هدف عملیات را پاک سازی مناطق صعب العبور شهرهای خاتای، قاضی آنتئپ وعثمانیه بیان کرده است.
عملیات وسیع پاک سازی مناطق فو توسط 1000 نیروی زبده مبارزه با ترور و تروریسم و حمایت چندین هلیکوپتر در مناطق یاد شده در جریان میباشد. 
تاکنون 8 عدد اسلحه کلاشینکف، 8 اسلحه سبک، 1 آر پی جی، 7 مهمات آر پی جی، 100 گرم ماده منفجره، 21 بمب دست ساز، 12 فتیله مواد منفجره، 10 بی سیم، 3 دوربین و مهمات و دیگر وسائل مرتبط کشف و ضبط گردیده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d8zukzz

۹/۱۴/۱۳۹۱

تروریست ایرانی تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شد

یکی از اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) که تابعیت کشور ایران را به یدک میشکدتسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده است.
تروریست مذکور با کدسازمانی "روشاد" در شهر قارص ترکیه تسلیم نیروهای نظامی ترکیه شده است. تروریست مذکور در هنگام تسلیم شدن بدون سلاح بوده و تسلیم نیروهای نظامی که در حال بررسی منطقه بوده اند گشته است. 
وی پس از گذراندن مسائل قضائی مرتبط که مشخص شود تاکنون در عملیات تروریستی حضور داشته یا نه سپس مشمول قانون عفو ترکیه برای تروریستهای تسلیم شده خواهد بود. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cg5bgmb
شغل جدید حزب کارگران کردستان:  به آتش کشیدن ماشینهای زباله جمع کنی
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که با بحران های متعددی از جمله بحران ایدئولوژی مواجه شده است در جدیدترین سلسله عملیات های مضحکانه اقدام به آتش زدن و حمله به ماشینهای جمع اوری زباله می نماید.
در جدیدترین این عملیاتهای به اصطلاح تروریستی احمقانه دیروز درساعت 20:00 گروهی از طرفداران ترور و تروریسم اقدام به حمله به ماشین جمع آوری زباله درشهر بینگول ترکیه نموده اند. تعداد طرفداران سازمان تروریستی پ.ک.ک با توجه به دوربینهای شهری 15 نفر مشخص گردیده است. اشخاص مذکور با استفاده از مولوتوف کوکتل اقدام به آتش کشیدن ماشین حمل زباله نموده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/akj9mfu
تله افنجاری حزب کارگران کردستان منفجر شد: 1 زخمی، 1 کشته
بر اثر مین کار گذاشته توسط میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در منطقه دوغوبایزید ترکیه متاسفانه 1 شهروند ترکیه کشته و 1 نفر دیگر زخمی شده است.
حسنی ایگید 36 ساله و علی سوقمان 12 ساله دو نفر شهروند ترکیه می باشند که در تله انفجار تروریستها مصدوم شده اند. هر دو شهروند ترکیه پس از این انفجار به بیمارستان های منطقه منتقل شده و نیز مورد تداوی واقع شده اند. در این انفجار 13 گوسفند نیز تلف شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/a27l2ul  
بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان در شمال عراق
بنا به اخبار سایت روزنامه استار چاپ ترکیه نیروهای هوائی ترکیه عملیات ضد تروریستی بر علیه میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (PKK) واقع در شمال عراق را تحقق ساخته اند.
حدود 5 هواپیماهای جنگنده نوع F-16 ترکیه از طریق پایگان نظامی ترکیه در شهر دیاربکیر پرواز کرده و اهداف مشخص را در شمال عراق مورد هدف قرار داده اند. عمیات ضد تروریستی مذکور 2 ساعت به طول انجامیده است. بنا به اخبار منتشر شده عملیات ضد تروریستی مذکور پس از مشاهده تحرکاتی در شمال عراق توسط هوایپامهای بدون سرنشین ترکیه صورت گرفته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/avxdu9x
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان نسبت به پلیس ترکیه: 2 پلیس زخمی شد
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریتی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) درشهر ماردین ترکیه اقدام به حمله برعلیه پلیس نموده اند که متاسفانه در این حمله تروریستی 2 پلیس ترکیه زخمی شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cghm2yn

هلاکت 427 عضو حزب کارگران کردستان

بر اساس گفته های وزیر دفاع ترکیه طی عملیاتهای ضد تروریستی نیروهای نظامی – امنیتی ترکیه در سال 2012 در شمال عراق بیش از 427 تروریست عضو حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) به هلاکت رسیده است.
بر اساس گفته های عصمت ییلماز وزیر دفاع ترکیه نیروهای نظامی – امنیتی ترکیه در سال 2012 حدود 55 عملیات ضد تروریستی برون مرزی در شمال عراق انجام داده اند که دراین عملیات های ضد تروریستی حدود 420 – 427 تروریست عضو حزب کارگران کردستان به هلاکت رسیده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d7dntua
درگیری با حزب کارگران کوردستان: 4 تروریست به هلاکت رسید
بر اساس اخبار سایت روزنامه یئنی شافاق ترکیه نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه در شهر الازیغ ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داشته اند که در این درگیری ها نیروهای نظامی ترکیه علارغم خواست تسلیم شدن تروریستها با آتش تروریستها مواجه شده و درگیری مابین دوطرف روی داده است که نیروهای نظامی ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن 4 تروریست عضو پ.ک.ک گشته اند.
استاندار شهر الازیغ با تائید خبر فوق محل دقیق درگیری با تروریستها را منطقه آراجیق معرفی کرده است. 2 تن از تروریستهای به هلاکت رسیده زن می باشند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d8onh62

۹/۱۳/۱۳۹۱

سیاست نژادپرستانه و غیراخلاقی گروههای کرد در قبال دیگر ملل منطقه

سیاست نژادپرستانه و غیراخلاقی گروههای به ظاهر سیاسی ولی ناسیونالیست افراطی گروههای مسلح کرد موجود در منطقه حکایتی 100 ساله دارد و مربوط به دیروز و امروز نیست. ناسیونالیسم افراطی کرد برای کردستانیزه کردن منطقه و پاک سازی ائتنیکی ملل منطقه سالهاست که با همکاری سازمانهای اطلاعاتی دول خارجی و نقش کارت بازی که در مسائل منطقه ای و جهانی به خود گرفته به مانند چماغی برای سرکوب ملت های منطقه الخصوص ملت ترک منطقه بکار رفته، می رود و نشانه ها حاکی از تداوم این چماغ در آینده میباشد. 
منابع فاینانس گروههای نژادپرست، مسلح و رادیکال کورد منطقه بنا به آمارها و شواهدی که از سوی ارگاهنهائی نظیر پلیس بین الملل، سازمان اطلاعاتی آمریکا، سازمانهای مبارزه با مواد مخدر و ...هر ساله منتشر می گردد ترانزیت انواع مواد مخدر و تجارتهای غیرقانونی نظیر تجات انسان، تجارت اسلحه، تجارت کودکان و .. میباشد که آماری که پلیس بین الملل سال پیش از منایع مالی مجموع سازمان های تروریست – نژادپرست مسلح کورد موجوددر منطقه منتشر کرده حاکی از تجارت و ترانزیت 70% مواد مخدر وارده به اروپا را نشان می دهد که حجم مالی که از این ترانزیت کسب گروههای نژادپرست و مسلح کرد منطقه گردیده میلیونها دلار می  باشد.
مقدار عمده پولی که از ترانزیت و خرید و فروش انواع مواد مخدر، اسلحه و ... بدست این گروههای نژادپرست و تروریست کورد می افتد اکثراً صرف تامین و هزینه ایجاد پروپاگاندا بر لیه سیاستهای ناسیونالیسم افراطی کرد می گردد. از خرید صدها کانال تلویزیونی که مبلغ ایدئولوژیهای تاریخ مصرف گذشته فاشیسم کورد مبتنی بر پاک سازی ائتنیکی ملل منطقه ، ترویج ترور و تروریسم، خشونت، کشتار، تاریخ سازی برای اجرای نسل کشی ملل منطقه، تامین زیرساخت تاریخی برای اجرای قتل عام ملل منطقه درراستای کردستانیزه کردن منطقه و ...می گردد که وجود صدها کانال تلویزیون سازمانهای افراطی کردی که امروزه شاهدیم دلیلی بر ادعای مذکور می باشد.
متاسفانه گروهی از این نژادپرستان کورد از فضای بی در و پیکر مجازی نیز برای تحقق نیات پلید خود بهره می برند، امروزه شاهد خرید صدها دامین اینترنتی با نام شهرهای بیش از 90% ترک نشین با اقلیت کرد نشین می باشیم که در این مدیاها متاسفانه گروههای به ظاهر سیاسی کرد به صورت کاملاً غیراخلاقی در راستای نژادپرستان افراطی کرد سعی در اجرای سیاست کوردستانیزه کردن منطقه دارند. عدم وجود مفهومی به نام اخلاقیات در این گروه نژادپرست و افراطی کرد مسئله جدیدی نیست و ریشه در ساختار اجتماعی و تاریخی جامعه کرد منطقه دارد ولی نکته مهمتر سکوت، تشویق و همراهی نویسندگان، روزنامه نگاران و به طور کلی جامعه تحصیل کرده کرد می باشد که وضعیت بغرنج  زیر را ضد چندان عمیق تر می کند. در هر جامعه ای وجود انسانهای نژادپرست ، افراطی، با عقاید و ایدئولوژی ضدانسانی و  ... نرمال می باشد که این به معنی نژادپرست یا افراطی بودن جامعه مذکور نیست بلکه رفلکس اجتماعی طیف تحصیل کرده طبقه مذکور می باشد که بیشتر جزء مهمترین عامل سنجش وجود عمق نژادپرستی در جامعه را معنا می دهد. 
برای مثال در جامعه کرد با وجود صدها سازمان تروریستی و نژادپرست کورد موجود درمنطقه چرا تا به حال تعداد انگشت شماری از تحصیل کرده گان کرد چرائی کشتارها، ترور، نسل کشی، خشونت، پاک سازی های ائتینیکی، سیاست کردستانی کرد منطقه، نژادپرستی و ... گروههای افراطی متعددی کرد را به مورد نقد قرار نداده خود حکایت از عمق فاجعه ای می باشد که دیر یا زود سبب تحقق کشتارها و پاک سازیهای متعدد ائتنیکی ملل منطقه از جمله ملت ترک موجود در منطقه را توسط همین گروههای تروریستی و نژادپرست کورد به تصویر می کشد. ترس ملل منطقه از جمله ملت ترک بروز نسل کشی هائی از سوی این گروههای متعدد نژادپرست و افراطی کرد برای تحقق کردستان بزرگ می باشد، برای مثال تا چند سال تا قبل از سال 2003 و اشغال عراق توسط آمریکا شهر کرکوک ترک نشین قلب کوردستان نبود ولی پس از اشغال 20.000 به ظاهر پیشمرگه مسلح کرد که تا همین دیروز دستی در سربریدن و کشتار انسانها داشتند به یکباره کرکوک کردنشین به عنوان "قلب کردستان" نائل شد مئسله به این پاک سازی ائتنیکی ختم نشده و در چهار جغرافیای ترکیه، آزربایجان جنوبی و مناطق ترک نشین ایران، عراق، سوریه دقیقاً سیات غیراخلاقی و فاناتیک فوق تداوم دارد. 
در جدیدترین عمل این گروههای نژادپرست کرد منطقه گروهی از خارج نشیان که در خیال واهی خود از آلاسکا، تا کرکوک، ازمیر، اورمیه، استانبول، گوتنبرگ، کلن و ..تنها به جرم زندگی چند تا چند صد و یا شاید هزار کرد ملزوم به به یدک کشین نام کردستان میباشند باید دوباره دست به اعمال غیر اخلاقی و نژادپرستانه ای دست زده اند که می توان به ویکیپدیای نویسی میباشد. متاسفانه این نژادپرستان و افراطیون کورد در ویکیپدای انگلیسی با چراغ سبز مدیران بخش فارس زبان ویکی پدیا و در ویکیپدیای انگلیسی اقدام به نشر سلسله مقالاتی، تصاویر و .. مسائلی حول شهرهای ترک نشین و آزربایجانی به مانند اورمیه، ساری داش (نام جعلی سردشت)، ساووج بولاق (نام جعلی مهاباد)، سولدوز (تقده)، بیجار، قروه، قوشاچای (میان دواب)، همدان، خانا (پیرانشهر)، خوی ، ماکو و .. می باشد که در تصویر مذکور یک نمونه از نژادپرستی های این گروهها را مشاهده می کنید.
واقعاً آیا با این نوع مسائل اورمیه و ... کردستان خواهند شد؟ یا برای کردستانی کردن به زور اورمیه و ضدها شهر ترک نشین لزوم تحقق یک نسل کشی و پاک سازی وسیع ائتنیکی جزء ملزومات میباشد؟    

۹/۱۱/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 8 تروریست به هلاکت رسید

بر اساس اخباری که مورد تائید استاندار شهر حکاری ترکیه رسیده است نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر حکاری ترکیه داشته اند که نیروهای نظامی ترکیه موفق به هلاکت رساندن 8 تروریست گشته اند. 
تروریستها با استفاده از دوربینهای دید در شب و هواپیماهای بدون سرنشین تشخیص داده شده و عملیات ضد تروریستی آغاز گشته است.
منبع ترجمه خبر: 
http://tinyurl.com/ca8xjsg 
چهره زشت ترور و تروریسم
گروهی از طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در ساعت 23:00 در شهر استانبول و در منطقه به ی اوغلو اقدام به آتش زدن کامیونی که در حال حمل مارک های لباس بود نمودند، طرفداران ترور و تروریسم با استفاده از چندین مولوتوف کوکتل اقدام به آتش زدن کامیون و بارش نمودند که متاسفانه کامیون و بنائی که در جلوی ان پارک شده بود به علت آتش سوی دچار خسارات متعددی گشت. 
بر اساس تصاویر ضبط شده دوربینهای شهری طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در این خراب کاری 5 نفر بوده اند که اکنون تحت تعقیب نیروهای پلیس ترکیه اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bwtwy3h
بمباران کمپ های حزب کارگران کوردستان
بر اساس اخبار روزنامه سراسری بوگون چاپ ترکیه دیروز هواپیماهای جنگنده نوع F-16 ترکیه عملیات ضد تروریستی را بر علیه کمپ های حزب کارگران کردستان (PKK) واقع در شمال عراق را مورد هدف قرار داده اند. 
بمباران کمپ های سازمان تروریستی پ.ک.ک در اوایل صبح صورت گرفته است، هواپیماهای جنگنده ترکیه از طریق پایگاه نظامی شهر دیاربکیر ترکیه به سوی شمال عراق پروار کرده اند. 
بنا بر اخبار منتشر شده در این عملیات ضد تروریستی بیشتر کمپ های متینا، زاپ، آواشین و ...مورد هدف واقع شده اند.  
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bl8f5q7
بیش از 60 کیلوگرم مواد منفجر کشف گردید
مامورین امنیتی ترکیه در شهر شیرناک ترکیه موفق به کشف 60 کیلوگرم مواد منفجره منتسب به سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان گشته اند.
بر اساس اخبار روزنامه یئنی شافاق ترکیه کشف این حجم از مواد منفجره پس از شناسائی چندین عضو رابط پ.ک.ک در منطقه صورت گرفته است که این اشخاص قصد داشته اند این حجم از مواد منفجره را در مین هائی که برای منفجر ساختن جاده های مبادلاتی بکار می برند استفاده نمایند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/coo3pw5  
کشف سیگارها قاچاق پ.ک.ک
گروهی از زیرمجموعه مافیای قاچاق سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که در مناطق مرزی به عمل قاچاق دها تن سیگار و .. می پردازند پس از وارد نمودن 1 ترانزیت سیگار ممنوعه از ایران به مرزهای ترکیه  بازداشت گشته اند. این محموله قاچاق 4 مین ترانزیتی می باشد که طی 1 ماه گذشته بدین صورت وارد ترکیه شده است.
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان یکی از مهمترین مافیاهای انواع قاچاق در دنیا میباشد که یکی از مهمترین عامل زنده ماندنش در جغرافیای خاورمیانه نیز امر قاچاق و ..معرفی می گردد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/car2ovj
تسلیم 1 تروریست در ماردین ترکیه
بنا به اخبار روزنامه استار چاپ ترکیه 1 عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر ماردین ترکیه تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه گشته است. 
تروریست مذکور به نام م.ای می باشد که پس از دستگیری روانه سیستم قضائی ترکیه برای برخورداری از قانون عفو شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c9n972v

۹/۱۰/۱۳۹۱

تجهیز حزب کارگران کردستان به موشک توسط ایران، عراق و سوریه

بر اساس اطلاعات تازه منتشر شده توسط منابع اطلاعاتی منطقه ای – جهانی که در روزنامه سراسری بوگون ترکیه به چاپ رسیده است کشورهای ایران، عراق و سوریه حزب کارگران کوردستان را مجهز به موشک هائی کرده اند که قادر به ساقط نمودن هلیکوپتر و هواپیماهای سبک می باشند.
گولتکین آوجی روزنامه نگار ترکیه ای امروز در سرمقاله ای ادعای تجهیز سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) به موشک هائی را که قادر به ساقط نمودن هلیکوپتر و هواپیماهای جنگی می باشند را منتشر کرده است. بر اساس گفته های وی سازمانهای اطلاعاتی ایران، عراق و سوریه در تهیه و تجهیز پ.ک.ک به این موشک ها مدرن دست داشته اند و بنا بر اطلاعات وی موشک های فوق اکنون به داخل ترکیه منتقل گشته اند.
بر اساس گفته ها ومشاهدات این روزنامه نگار ترکیه ای بیشتر موشک های ضد هلیکوتری که به دست سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان رسیده است از طریق مرزهای سوریه صورت گرفته است. 
بر اساس ادعاهای وی دولت های ایران و عراق به علت حمایت ترکیه از انقلاب سوریه و ارتش آزاد سوریه برای تغییر شیوه آنکارا ماههاست که به کارت بازی گروههای تروریست کورد موجود در منطهق رجوع کرده اند، در کنار این دو دولت سوریه نیز ید طولانی در حمایت از بشار اسد و دیگر گروههای تروریست کرد دارد ولی اکنون بیشتر نقش حمای لوجستیکی را بازی می کند تا حمایت مالی و ...
منابع اطلاعاتی ترکیه از ورود و خروج میلیتناهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به خاک های ایران و تجهیز آنان به انواع سلاح ها و بمب ها توسط دستگاه اطلاعاتی ایران باخبراند، ولی بیشتر جامعه ترکیه حمایت از پ.ک.ک را از سوی دولت عراق و سوریه می بینند و نقش مهم دولت ایران بیشتر مخفی مانده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bossv6t