۹/۱۴/۱۳۹۱

تروریست ایرانی تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شد

یکی از اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) که تابعیت کشور ایران را به یدک میشکدتسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده است.
تروریست مذکور با کدسازمانی "روشاد" در شهر قارص ترکیه تسلیم نیروهای نظامی ترکیه شده است. تروریست مذکور در هنگام تسلیم شدن بدون سلاح بوده و تسلیم نیروهای نظامی که در حال بررسی منطقه بوده اند گشته است. 
وی پس از گذراندن مسائل قضائی مرتبط که مشخص شود تاکنون در عملیات تروریستی حضور داشته یا نه سپس مشمول قانون عفو ترکیه برای تروریستهای تسلیم شده خواهد بود. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cg5bgmb
شغل جدید حزب کارگران کردستان:  به آتش کشیدن ماشینهای زباله جمع کنی
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که با بحران های متعددی از جمله بحران ایدئولوژی مواجه شده است در جدیدترین سلسله عملیات های مضحکانه اقدام به آتش زدن و حمله به ماشینهای جمع اوری زباله می نماید.
در جدیدترین این عملیاتهای به اصطلاح تروریستی احمقانه دیروز درساعت 20:00 گروهی از طرفداران ترور و تروریسم اقدام به حمله به ماشین جمع آوری زباله درشهر بینگول ترکیه نموده اند. تعداد طرفداران سازمان تروریستی پ.ک.ک با توجه به دوربینهای شهری 15 نفر مشخص گردیده است. اشخاص مذکور با استفاده از مولوتوف کوکتل اقدام به آتش کشیدن ماشین حمل زباله نموده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/akj9mfu
تله افنجاری حزب کارگران کردستان منفجر شد: 1 زخمی، 1 کشته
بر اثر مین کار گذاشته توسط میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در منطقه دوغوبایزید ترکیه متاسفانه 1 شهروند ترکیه کشته و 1 نفر دیگر زخمی شده است.
حسنی ایگید 36 ساله و علی سوقمان 12 ساله دو نفر شهروند ترکیه می باشند که در تله انفجار تروریستها مصدوم شده اند. هر دو شهروند ترکیه پس از این انفجار به بیمارستان های منطقه منتقل شده و نیز مورد تداوی واقع شده اند. در این انفجار 13 گوسفند نیز تلف شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/a27l2ul  
بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان در شمال عراق
بنا به اخبار سایت روزنامه استار چاپ ترکیه نیروهای هوائی ترکیه عملیات ضد تروریستی بر علیه میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (PKK) واقع در شمال عراق را تحقق ساخته اند.
حدود 5 هواپیماهای جنگنده نوع F-16 ترکیه از طریق پایگان نظامی ترکیه در شهر دیاربکیر پرواز کرده و اهداف مشخص را در شمال عراق مورد هدف قرار داده اند. عمیات ضد تروریستی مذکور 2 ساعت به طول انجامیده است. بنا به اخبار منتشر شده عملیات ضد تروریستی مذکور پس از مشاهده تحرکاتی در شمال عراق توسط هوایپامهای بدون سرنشین ترکیه صورت گرفته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/avxdu9x
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان نسبت به پلیس ترکیه: 2 پلیس زخمی شد
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریتی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) درشهر ماردین ترکیه اقدام به حمله برعلیه پلیس نموده اند که متاسفانه در این حمله تروریستی 2 پلیس ترکیه زخمی شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cghm2yn

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر