۹/۱۸/۱۳۹۱

یک عضو حزب کارگران کردستان در حین فرار دستگیر شد

بر اساس اخبار منتشر شده در سایت روزنامه استار چاپ ترکیه یکی از اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که در عملیاتی تروریستی در سال 2010 و چندین عملیات تروریست دیگر شرکت کرده بود در حین فرار به خارج از کشور دستگیر شد. 
تروریست 34 ساله با کد سازمانی باران تاکنون سبب کشته شدن دهها انسان گشته است.
نیروهای نظامی ترکیه که در حال بررسی منطقه بوداکوغانجای ترکیه بودند شخصی مضنونی را دیده و مورد بازرسی و بازپرسی قرار می دهند که پس از ساعاتی هویت واقعی تروریست مشخص می گردد.
وی دارای پاسپورت قلابی آلمانی بوده است، محکمه شهر ارزروم ترکیه به علت شرکت تروریست مذکور در چندین عملیات تروریستی نام وی را ردر لیست سیاه قرار داده بود.
وی در بازپرسی اش در کمال خنده از کشتار انسانها و عملیات تروریستی که تاکنون انجام داده دفاع کرده و کوچکترین اظهار پیشیمانی در وی به هیچ وجه مشاهده نمی شد. 
تروریست مذکور تاکنون در گروگانگیری و ربایش چند کارگر از جمله کارگران فرودگاه بینگول ترکیه نیز دخالت داشته است، سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) برای عقب نگه داشتن مناطق کردنشین ترکیه از آدم ربائی، زور گیری، قتل، تهدید و ... استفاده می کند.
تروریست مذکور در کمپ های سازمان تروریستی پ.ک.ک در شمال عراق و کوه های قندیل آموزش نظامی و کشتار انسانها را فرا گرفته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ca4dqcg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر