۱۲/۲۸/۱۳۹۰

طرفداران حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) با نام نوروز دیاربکیر را به آتش کشیدند

بر اساس اخباری که در مدیای ترکیه منتشر شده است به مانند چندین سال گذشته طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) امروز روز 18 مارس برای بزرگداشت نوروز! به دعوت پ.ک.ک به چند خیابان ریخته و سبب به آتش کشیده شدن اموال دولتی و عمومی شدند.
حزب ب.د.پ یا صلح و دمکراسی (BDP) که دست راست حزب کارگران کردستان در مجلس ترکیه می باشد امروز را برای برگزاری جشن به اصطلاح نوروز درخاوست مجوز از سوی شهرداری کرده بود که شهرداری نیز به علت جشن ملی چاناک کاله، اوضاع شهری و بدون علت بودن زودتر برگزاری نوروز مجوز به برگزاری این مراسم را نداده بود ولی حدود 500 نفر از طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) با درخواست مستقیم پ.ک.ک، ب.دپ و ک.ج.ک (شاخه داخل شهری حزب کارگران کردستان) اقدام به آتش کشیدن و آشوب چند شهر با اقلیت کردنشین کرده اند.
همانطور که رر ویدئوی زیر می بینید طرفداران حزب کارگران کردستان با نام جشن نوروز شعبه های بانک های دولتی و خصوصی را به آتش کشیده و به سمت پلیس سنگ و چوب پرتاب می کنند که پلیس نیز با آب فشار قوی و دودهای اشک زا مجبور به پراکنده ساختن طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان بوده است.
قسمتی از فیلم حوادث امسال نوروز در ترکیه:
متاسفانه سایتهای لجن پراکن فارسی به مانند بالاترن محملی برای ابراز پروپاگاندای گروههای تروریستی کرد منطقه شده است، البته این اولین باری نیست که گروههای نژادپرست فارس از گروههای تروریست کورد به مانند ابزار و آلت دست بر علیه هویت ترک ملل منطقه استفاده ابزاری می کنند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر