۵/۲۹/۱۳۹۱

تله انفجاری حزب کارگران کردستان منفجر شد: 2 شهید، 1 مجروح


بر اساس اخباری که از سوی سایت روزنامه جمهوریت چاپ ترکیه منتشر شده است گروهی از اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) با بکار گذاشتن مین انفجاری در راه مبادلاتی یوکسک اووا و منطقه داغلیجا و منفجر کردن تله انفجاری به هنگام تردد یکی از ماشین های نظامی ترکیه سبب کشته شدن 2 نظامی و مجروح شدن 1 نظامی دیگر شده اند.
سرباز نظامی به بیمارستان نظامی هر حکاری ترکیه برای تداوی منتقل شده و جنازه های سربازان کشته شده ترکیه نیز به پزشک قانونی منتقل گشته و سپس به آنکارا فرستاده خواهد شد.
پس از این حمله تروریستی حزب کارگران کردستان برای دستگیری تروریستها با استفاده از هلیکوپترها در منطقه عملیات وسیعی آغاز شده است.   
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9gou5ky

حزب کارگران کردستان 6 کامیون را به آتش کشید

یک دسته از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) قسمتی از راه مبادلاتی بیتلیس- وان ترکیه را بسته و اقدام به متوقف ساختن چندین کامیون نموده است، میلیتانهای پ.ک.ک پس از بازرسی کامیونها اقدام به آتش زدن کامیونها نموده اتد.
این حادثه تروریستی در ساعت 21:00 دیروز رخ داده است.
در این حمله تروریستی بنا به اخبار روزنامه استار چاپ ترکیه بیش از 6 کامیون توسط میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان به آتش کشیده شده است. تروریستها پس از آتش کشیدن کامیونها به مانند همیشه از منطقه فرار کرده اند.
برای دستگیری تروریستها در منطقه عملیات وسیعی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8r3kt2g
کشف و ضبط مهمات حزب کارگران کوردستان
گروههای امنیتی ترکیه با کار اطلاعاتی چند ماهه موفق به کشف و ضبط مهمات سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر حکاری و منطقه یوکسک اووای ترکیه شده اند.
عملیات کشف و ضبط مهمات سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در ساعت 02:00 دیشب  و در 6 منطقه به صورت همزمان شروع شد. 
نیروهای امنیتی ترکیه در این عملیات موفق به کشف یک محموله بزرگی از انواع سلاح شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cu4pd8d

۵/۲۷/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان به پلیس ترکیه: 1 کشته

بر اساس اخباری که از سوی سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر شده است دیروز گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) حمله تروریستی را در شهر زلزله زده وان ترکیه نسبت به مامور پلیسی که برای امنیت زلزله زدگان در حال نگهبانی بوده است محقق ساخته اند. 
متاسفانه در این عملیات تروریستی مامور پلیس به علت وجود جراحات عمیق جان خود را از دست داده است. نام پلیس کشته شده عبدالرحمان دوغان می باشد. پلیس مذکور در اولین دقایق حمله تروریسی پ.ک.ک به بیمارستان شهر وان ترکیه منتقل شد ولی به علت عمق جراحات جان داد.
پس از این حمله تروریستی نیروهای امنیتی ترکیه اقدام به آغاز عملیات وسیعی برای دستگیری تروریستها در منطقه نموده اند.   
پس از بوجود آمدن زلزله مهیبی در شهر وان ترکیه دولت ترکیه اقدام به گماردن نیروهای پلیس برای حفظ جان و مال مردم شهر زلزله زده وان ترکیه نموده است، متاسفانه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) با توجه به عملیات های تروریستی که بر علیه نیروهای پلیس موجود در منطقه انجام داده است سبب کشته چندین پلیس ترکیه شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bvyka2u

بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک

بر اساس اخباری که خبرگزاری رسمی سایت آناطولی ترکیه منتشر کرده است ، بر پایه تثبیت دسته جمعی یک گروه از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در مناطق قندیل واقع در شمال عراق از سوی هواپیماعهای بدون سرنشین ترکیه (هرون) علمیات نیروهای هوائی ترکیه برای بمباران مناطق مذکور آغاز شده است.  
عملیات بمباران کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در اوایل نصف شب گذشته صورت گرفته است، در این عملیات ضد تروریستی هوایپماهای جنگنده نوع F-16 مورد استفاده قرار گرفته اند.
در بمباران کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان سعی در امهاء انبارهای مهمات، پایگاهای لوجستیک، سنگرها، پناه گاهها و ... شده است. 
بمباران کمپهای حزب کارگران کوردستان در مناطق قندیل حدود 1 ساعت به طول انجامیده است. 
بر اساس گفته های یک از تروریستها که چند روز پیش تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده است مراد کاراایلان و جمیل باییک دو عضو ارشد سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان نیز در کوههای قندیل می باشند، دوران کالکان نیز که یکی از اعضای مهم سازمان تروریستی پ.ک.ک می باشد بنا به ضروریات در منطقه قندیل حاضر می گردد.
بیشتر اعضای عالی رتبه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) در کمپ های زاپ، قندیل، حاکورک، آواشین و ...  به صورت گذار می مانند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c2k6daa
حزب کارگران کردستان 11 راننده کامیون را ربود
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در جدیدترین سلسله اعمال خود اقدام به توقف 11 کامیونی که از طریق راههای شهر یوکسک اووا بودند نموده و پس از ربودن 11 راننده اقدام به آتش زدن تمامی کامیونها نمودند.
حادثه تروریستی مذکور در ساعت 16:00 و در 20 کیلومتری شهر یوکسک اووای ترکیه صورت گرفته است. 
برای دستگیری تروریستها  و آزاد سازی رانندگان عملیات وسیعی در منطقه مذکور آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cjv6d8g

۵/۲۵/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 2 تروریست به هلاکت رسید

بر اساس اخباری که روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر کرده است نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه دیروز درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند که در این درگیریها موفق به هلاکت رساندن 2 تروریست عضو پ.ک.ک شده اند.  
درگیری نظامیان ترکیه با تروریستهای حزب کارگران کردستان در منطقه زلزله زده وان ترکیه و در منطقه اوزلاپ صورت گرفته است.
نیروهای امنیتی ترکیه موجود در محل پس از تثبیت 2 تروریست و اخطاری مبنی بر ایست از سوی میلیتانهای حزب کارگران کوردستان مورد هدف آشت قرار می گیرند و نیروهای نظامی ترکیه ینز مجبور به درگیری می شوند که در این درگیری پس از دقایقی موفق به هلاکت رساندن 2 تروریست میشوند.
درگیری نیروهای نظامی ترکیه با تروریستهای عضو حزب کارگران کردستان 20 دقیقه طول کشیده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bqx3kb2
تروریستی عضو پ.ک.ک که عامل انفجار ازمیر ترکیه بود دستگیر شد
نیروهای امنیتی ترکیه موفق به دستیگری یکی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) شده اند، تروریست مذکور طی روزهای گذشته عامل انفجار بمب در ازمیر ترکیه بود که سبب کشته شدن 2 نظامی ترکیه و زخمی شدن 11 شهروند دیگر ترکیه شده است می باشد.
تروریست مذکور برای ادامه بازپرسی به شعب ضد ترور ترکیه اعاده شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/boazsew
حمله تروریستی میلیتانهای حزب کارگران کوردستان به کارگران معدن سنگ 
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) طی اقدامی جدید حمله ای به کارگران معدن موجود در کوه های آمانوس ترکیه نموده و 3 ماشین موجود در محل را به آتش کشیدند.
حمله تروریستی میلیتانهای مسلح حزب کارگران کوردستان در ساعات افطار صورت گرفته است. تروریستها پس از به آتش کشیدن دستگاهها و آزار و اذدیت کارگران به مانند همیشه فرار کرده اند.
برای دستگیری تروریستها عملیاتی وسیعی در منطقه آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bqpq4wd
ضربه به منابع مادی حزب کارگران کردستان
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) برای ادامه حیات خود از هیچ کوششی دریغ نمی ورد، برای مثال تجارت انواع مواد مخدر، تجارت انسان، تجارت اسلحه، انواع قاچاق و .. جزء درآمدزاترین اعمال غیرقانونی برای کسب سود سرشار برای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان می باشد.
نیورهای امنیتی ترکیه در جدیدترین ضربه خود به حزب کارگران کوردستان موفق به کشف انواع مواد مخدر به ارزش 2.0 میلیارد دلار شده اند. 
نیروهای مبارزه با مواد مخدر ترکیه در سال 2011 بیش از 366 عملیات انجام داده اند که موفق به کشف هزاران تن انواع مواد مخدر شده اند.
بیشتر زمین های کشت انواع مواد مخدر پ.ک.ک در نقاط مرزی و صعب العبور به مانند لیجه، هزرو، کوجا کوی و ... می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cuxtrjk

۵/۲۳/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان یکی از نمایندگان مجلس ترکیه را ربود

بر اساس گزارش سایت روزنامه حریت چاپ ترکیه دیروز گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) اقدام به ربودن و گروگانگیری یکی از نمایندگان شهر تونلجی ترکیه نموده اند.
حسین آی گون نماینده ربوده سده توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان عضو حزب جمهوریت خلق ترکیه می باشد. وی برای بازدید به روستای محل  زاده شدن خود رفته بود که در 35 کیلومتری شهر تونجلی توسط گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان ربوده می شود.
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) دقایقی پیش با اعلام رسمی ربوده و گروگانگیری این وکیل ترکیه ای را بر عهده گرفت.
این اولین باری نیست که سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان اقدام به ربودن و گروگانگری اشخاص مهم ترکیه ای دست می زند ، پ.ک.ک طی حیات سیاه 30 ساله خود بارها انسانهای سیاسی مختلفی را ربوده است.   
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9a7pt8h