۵/۱۷/۱۳۹۱

بشار اسد و تامین سلاح برای حزب کارگران کردستان

بر اساس ادعائی که از سوی روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر شده است شخص بشار اسد و زیرمجموعه بروکرات وی تعلیمات متعددی را در جهت تامین سلاح برای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داده اند. بیشتر این تعلیمات از سوی المخابارت (سازمان اطلاعاتی سوریه) محقق شده است. سازمان اطلاعاتی سوریه پس از حکم بشار اسد مبنی بر حمایت همه جانبه از حزب کارگران کردستان اقدام به تامین 70 راکت انداز و چند پدافند و دوشگا نموده است.
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان که در عملیات تروریستی حمله به 3 پاسگاه چوکورجای ترکیه از راکت انداز نوع RPG-7 استفاده نموده و سبب کشته شدن 6 سرباز و 2 نگهبان روستای ترکیه شده بود از سوی تروریستهائی که از کمپ های متینا واقع در عراق وارد ترکیه شده و عملیات تروریستی را محقق ساخته بودند صورت گرفته است، بر اساس اخباری که روزنامه صباح ترکیه منتشر کرده است بیشتر تروریستهای شرکت کننده در این عملیات از تروریستهای سوریه ای حزب کارگران کردستان بوده اند. 
وجود تروریستهای متعدد سوریه ای در عملیاتهای تروریستی بر علیه ترکیه در اذهان عمومی دنیا تنها بیان کننده حمایت جامع و کامل بشار اسد و حزب بعث از سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) می باشد. 
علارغم حمابت همه جانبه بشار اسد از حزب پ.ی.د (شاخه سوریه ای پ.ک.ک) در دیگر جبهه بشار اسد در تامین مهمات و سلاح های سنگین برای حزب کارگران کردستان نقشی اساسی را ایفا می کند. بشار اسد برای به منجلاب کشیدن ترکیه نیز چندین منطقه سوریه را به میلیتانهای مسلح حزب پ.ی.د / پ.ک.ک واگذار کرده است.
بر اساس منابع اطلاعاتی حزب کارگران کوردستان در شهرهای آفرین و عین العرب چندین انبار مهمات را تدارک دیده است و در بسیاری از حملات تروریستی بر علیه ترکیه از این انبار مهمات بهره می جوید.
منبع ترجمه مقاله:
http://tinyurl.com/cn7ozys

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر