۵/۱۹/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان: 1 شهید، 2 زخمی

میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) حمله تروریستی را در منطقه بیت الشباب از نواحی شهر شیرناک ترکیه محقق ساخته اند. متاسفانه در این حمله تروریستی 1 گروهبان ترکیه کشته و 2 گروهبان دیگر زخمی شده اند.
این گروه از تروریستهای عضو حزب کارگران کردستان از طریق کوه کاتو و با استفاده از انواع سلاح های دوربرد این حمله تروریستی را محقق ساخته اند.
نیروهای نظامی ترکیه نیز پس از این حمله تروریستی نیروهای مبارزه مخصوص با ترور را با استفاده از هلیکوپترهای اسکورسکی به مانطق صعب العبور مذکور گسیل داشته اند.
عملیات ضد تروریستی در منطقه ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/btkua3a
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان درشهر ازمیر ترکیه : 1 شهید، 4 زخمی 
دقایقی پیش مدیای ترکیه خبر از وقوع حمله تروریستی توسط میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) را در شهر ازمیر و مطنقه فوچا مخابره کرده است.
بر اساس اخبار اولیه بمبی در کنار جاده هنگام عبور ماشین نظامی منفجر شده و تروریستهای عضو پ.ک.ک با استفاده از سلاح های دوربرد اقدام به گشودن آتش به سمت نیروهای نظامی ترکیه نموده اند.
بر اساس اخبار اولیه منتشر شده توسط روزنامه جمهوریت ترکیه در این حمله تروریستی متاسفانه 1 سرباز ترکیه کشته و 4 سرباز دیگر زخمی شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bt6egv6
حمله حزب کارگران کردستان به کارگاهی و آتش کشیدن چندین دستگاه
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) به کارگاه یک شرکت خصوصی واقع در جاده مبادلاتی سیرت – شیرناک ترکیه حمله نموده و 2 دستگاه این شرکت خصوصی را به آتش کشیده اند.
این حمله تروریستی در ساعت 12:45 صورت گرفته است، پس از اطلاع کارگران مجود در محل نیروهای امنیتی ترکیه به منطقه اعزام شده و عملیاتی بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cbnufyl
تسلیم شدن 3 تروریست عضو حزب کارگران کردستان در منطقه شیرناک ترکیه
بر اساس اخبار منتشر شده از سوی روزنامه استار چاپ ترکیه 3 تروریست عضو حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) از ظریق منطقه شیرناک و مرز سینوپی تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده اند.
این 3 تروریست جزء اعضای سازمانهیا تروریستی حزب کارگران کردستان / حزب اتحادیه جوامع کردستان می باشند. تروریستهای مذکور برای ادامه بازپرسی به مراجع ذیربط گسیل شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cgzkp6g

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر