۵/۲۰/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر حکاری ترکیه

گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) دیروز حمله تروریستی را به یکی از مناطق شهر حکاری محقق ساخته اند.
حمله تروریستی مذکور در شیمدینلی و در منطقه ده رهجیک که نقطه صفر مررزی ترکیه با عراق می باشد صورت گرفته است. بنا به اخبار روزنامه زمان چاپ ترکیه خوشبختانه این حمله تروریستی تلفات جانی نداشته است.
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان با استفاده از سلاح های سنگین و دوربرد صورت گرفته است.
عملیات ضد تروریستی بر عیه حزب کارگران کوردستان در منطقه ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bos9q43
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در دیاربکیر ترکیه
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) حمله تروریستی را به یکی از پاسگاه های منطقه یئنی شهیر دیاربکیر ترکیه انجام داده اند.  
تروریستها با استفاده از سلاح های دوربرد نگهبان پاسگاه را مورد هدف قرار داده اند. این حمله تروریستی در ساعت 20:40 صورت گرفته است. در محل پاسگاه نیز بسیاری از کودکان در حال بازی بودند که خوشبختانه در این حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان به هیچ یک از کودکان آسیبی نرسید و مامورین ترکیه کودکان را از منطقه دور ساختند.خوشبختانه این حمله تروریستی حزب کارگران کردستان نیز خسارت جانی به همراه نداشت، برای دستگیری تروریست یا تروریستها عملیات در منطقه آغاز شده است. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c84kx2r
مین انفجاری حزب کارگران کوردستان در شهر ماردین ترکیه منفجر شد: 1 زخمی
مین انفجاری سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر ماردین ترکیه منفجر شد، متاسفانه در این حمله تروریستی 1 سرباز ترکیه زخمی شده است.
مین انفجاری سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در 20 کیلومتری شهر ماردین – دیاربکیر ترکیه منفجر شده است.
برای دستیگری تروریستها در منطقه عملیاتی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر: 
http://tinyurl.com/bvork6z

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر