۵/۱۵/۱۳۹۱

115 عضو حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) به هلاکت رسید

بر اساس بیانیه ای که از سوی ائدریس ناییم شاهین وزیر داخلی ترکیه منتشر شده، طی عملیات های ارتش ترکیه بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) تاکنون بیش از 115 تروریست به هلاکت رسیده اند.
عملیات های ارتش ترکیه بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان از 24-24 جولای 2012 پس از حمله پ.ک.ک به یک پاسگاه نظامی در منطقه شیمیدنلی ترکیه شروع شده است.
ائدریس ناییم شاهین در مورد حمله تروریستی امروز حزب کارگران کوردستان نیز مطالبی را منتشر کرده است، بر اساس اطلاعاتی که وی منتشر کرده است حمله تروریستی امروز حزب کارگران کردستان که سبب شهید شدن 6 سرباز و 2 نگهبان محلی روستا شده است در ساعت 22:40 به وقوع پیوسته است. 
اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در این حمله تروریستی از سلح های سنگینی به مانند دوشقای روسی و چند سلاح دیگر روسی بهره جسته اند که حجم این سلاح های در حدود 300 الی 500 کیلوگرم می باشد. 
پس از حمله صبح امروز حزب کارگران کردستان 12 تروریست نیز به هلاکت رسیده است، ائدریس ناییم شاهین از وجود مهماتی به مانند 11 عدد کلاشینکف، آرپی جی و راکت انداز نوع RPG7 و مقدار بسیار زیادی انواع مهمات خبر داد.  
عملیات نیروهای نظامی ترکیه بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در منطقه شیمیدنلی، حکاری، چوکورجا ادامه دارد.  
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9gdodeo 
http://tinyurl.com/cxxmyxe

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر