۱/۱۸/۱۳۹۱

انفجار خط لوله نفت توسط حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک

خط لوله نفت شهر ترک نشین کرکوک به یومورتالیک ترکیه توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) منفجر شده است.
بر اساس اخباری که در مدیای ترکیه منتشر شده است سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان از سه نقطه متفاوت اقدام به بمب گذازی و منفجر ساخت خط لوله انتقال گاز نموده است.
پس از اطلاع از بمب گذاری و خراب کاری حزب کارگران کوردستان (PKK) نیروهای متخصص برای جلوگیری از نشت نفت به منطقه اعزام شدند، در کنار نیروهای فنی عملیات وسعیی نیز در منطقه برای دستگیری میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان آغاز شده است.
محل دقیق انفجار خط لوله شهر ترک نشین کرکوک به یومورتالیک ترکیه در حدود 1 کیلومتری شهر شیرناک ترکیه می باشد، بر اساس اطلاعات اولیه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در ساعت 03:00 اقدام به بمب گذاری در خط لوله انتقال نفت نموده است.
سایت فرات نیوز ارگان رسمی پروپاگاندای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در خبری که چند ساعت پیش منتشر ساخت مسئولیت بمب گذاری خط لوله انتقال نفت را سوی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان و بخش نظامی آن ه.پ.گ بر عهده گرفت.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/cz4jwar 
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان بارها چنین اقدامات خرابکارانه ای را انجام داده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر