۹/۲۶/۱۳۹۱

تطابق نقشه قاچاق و تروریسم در ترکیه

بر اساس آماری که از سوی سندیکای مواد نفتی ترکیه در راطبه با تهیه نقشه قاچاق سوخت در ترکیه تهیه و منتشر شده به صورت تامل برانگیزی نقشه های تروریسم و قاچاق در ترکیه تطابق کاملی با هم دارند که نشان از فعالیت گروههای تروریستی به مانند حزب کارگران کردستان، حزی حیات آزاد کردستان یا پژاک، تاک و دیگر گروههای تروریستی کورد موجود در منطقه در امر انواع قاچاق می باشد.
مدیر شرکت سوخت شعبه ارزروم ترکیه از کارهای صورت گرفته با قاچاقچیان سوخت خبر داده است، بنا به آمار وی که سبب ترسیم نقشه قاچاق سوخت ترکیه شده است مبادی قاچاق سوخت در ترکیه دقیقاً از سوی مرزهائی که سازمانهای تروریستی به مانند حزب کارگران کوردستان(Partiya Karkerên Kurdistan) و دیگر سازمانهای تروریستی کرد موجود در منطقه کنترل می گردد صورت می گیرد. البته سازمانهای جهانی مبارزه با مواد مخدر و انواع قاچاق بارها از وجود مافیای قاچاق مخصوصاٌ مواد مخدر توسط سازمانهای تروریتی به مانند حزب کارگران کردستان بارها خبر داده و مطالبی علمی را منتشر کرده اند. یکی از مهمترین منابع تعمین فاینانس گروههای ترویستی همچون پ.ک.ک، پژاک، تاک و ... همین تجارت و ترانزیت انواع قاچاق می باشد که آیت الله هائی به مانند بی بی سی فارسی این امر را با نام "کولبران کرد" به دایرالتمعارف دهخدا افزوده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bss6qxw
حزب کارگران کردستان و قاچاق انواع مواد مخدر
پلیس مبارزه با مواد مخدر ترکیه طی عملیاتی که درشهر دیاربکیر ترکیه انجام داد توانست ضربه مهلکی را بر تن بیمار سازمان تروریتی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) وارد سازد، در این عملیات بسیش از 21 تن انواع مواد مخدر که تامین کننده هزینه های خرید سلاح، ایجاد کانال تلویزیونی، سایت و .. پ.ک.ک می شوند توسط پلیس ترکیه کشف و ضبط گردید.
عملیات وسیعی مبارزه با مواد مخدر ترکیه که با استفاده از چندین دستگاه هلیوپتره، نیروهای مبارزه مخصوص با ترور، نیروهای ژاندارمری، سگ های مواد یاب و ... در 7 نقطه صورت گرفت کشفی تاریخی را در راه مبارزه با مواد مخدر با کشف 21 تن انواع مواد مخدر ثبت کرد.
در این عملیات 830 هزار لیره ترکیه، 25 کیلوگرم ماده آمونیوم نیترات و هزاران تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط گردید.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ckhur4l

۹/۲۵/۱۳۹۱

سیاست مدار کرد: حزب کارگران کردستان اجازه ظهور و فعالیت قدرت جدیدی را نمی دهد

یاشار قایا که یکی از شناخته شده ترین سیاست مداران کورد ساکن آلمان میباشد طی سخنان قابل تاملی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) و شاخه سیاسی آن حزب ب.د.پ را با دیکتاتوری خواندن و اجازه عدم فعالیت به دیگر احزاب و گروههای مختلف کرد نقد کرد.
به گفته آقای یاشا قایا سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان تا بدین روز به هیچ شخص و گروه سیاسی به جزء اشخاصی که پیروز ایدئولوژی کشتار انسانهای وی باشند اجازه فعالیت و ظهور نمی دهد، تمامی گروههای به ظاهر سیاسی کورد باید از ایدئولوژی غیرانسانی این سازمان حمایت کنند تا مورد آزار و پروپاگاندای این سازمان و مدیای مرتبط به آن نگردند.
برای مثال در حالیکه در ترکیه تاحدود فضای سیاسی برای خواست های کردها باز هست و حزب برخواسته از خواست مردم کرد (حزب صلح و دمکراسی)  با 35 نماینده در مجلس ترکیه حضور دارد و تمامی مسائل را می تواند از طریق مباحث و دمکراسی و راه حل های سیاسی حل کرد به یکباره به اصطلاح نماینده گان این حزب در جاده یا با میلیتانهای مسلح سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان برخورد داشته و با میلیتانهای مسلح عکس یادگاری می گیرند، آیا این بدان معنی نیست که پ.ک.ک اجازه ظهور و فعالیت به هیچ حزب سیاسی را مگر دنیال رو ایدئولوژی وی باشد سد می کند؟ هدف سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان عدم حل مسئله کردها در ترکیه می باشد چون این سازمان رادیکال و خشونت طلب از این مسئله تغذیه می گردد، پ.ک.ک بدون تردید حل مسئله کورد در ترکیه را نمی خواهد. این سیاستی تماماً نادرست هست که به ضرر مردم کرد تمام شده و خواهد شد.
باید حزب سیاسی کرد جدیدی به غیر از حزب به اصطلاح صلح و دمکراسی فعلی ظهور گردد. باید حزبی که بتواند خواست کوردهائی را که از هر گونه خشونت، ترور، قتل عام و ... دور هستند ایجاد شود. 
منبع ترجمه مقاله:
http://tinyurl.com/d98s3oe

۹/۲۴/۱۳۹۱

طرفداران حزب کارگران کردستان 3 ماشین پارک شده را به آتش کشیدند

روزی نیست که در مدیای جهانی و منطقه ای خبری در مورد قتل، غارت، کشتار، خشونت، نژادپرستی، قاچاق و ... گروههای رادیکال کرد منتشر نگردد. در جدیدترین این سلسله اخبار دیروز گروهی از طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) اقدام به آتش کشیدن 3 ماشین در حال پارک نمودند.
به آتش کشیده شدن ماشینها در ساعت 02:00 و توسط مولوتوف کوکتل صورت گرفته است. متاسفانه در این حمله جنون آمیز هر 3 خوردو تماماً در آتش کینه و نفرت طرفداران ترور و تروریسم سوخت.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d8ge7fk
بمباران کمپ های حزب کارگران کوردستان در شمال عراق
بر اساس اخبار سایت روزنامه استار چاپ ترکیه دیروز کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) واقع در شمال عراق مورد هدف هواپیماهای جنگنده ترکیه واقع شده اند. در این عملیات ضدتروریستی که بر علیه کمپهای زاپ، خاکورک واقع شده در شمال عراق صورت گرفته است جنگنده های پس از تصبیت حرکت تروریستها در مناطق مذکور که توسط هواپیماهای بدون سرنشین رصد شده است اقدام به پرواز به سمت شمال عراق نموده اند و با موفقیت کامل اهداف خود را منهدم کرده اند.
در این عملیات ضد تروریستی 4 فروند هوایپما از طریق فرودگاه نظامی شهر دیاربکیر ترکیه عازم شمال عراق گشته اند. 
حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک)، حزب حیات آزاد کردستان (پژاک)، شاهین های آزاد کردستان، ه.پ.گ، پ.ی.د و صدها و صدها سازمان مسلح کرد طی حیات ننگین و سیاه خویش کاری به جز کشتار انسانها از کودک و خردسال گرفته تا زنان عمل دیگری را انجام نداده اند. سکوت مطلق نویسندگان، هنرمندان و ... کورد و در بسیاری از اوقات همراهی با این سازمانهای القاعده کردی خود حکایتی طولانی دارد.  
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/btmb578