۱۲/۱۲/۱۳۹۰

حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) و استفاده ابزاری از دختران کرد

بر اساس ادعائی که در بسیاری از روزنامه های ترکیه منتشر شده است سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) برای جذب تروریست های جدید و کادر کوهستانی خود اقدام به استفاده ابزاری از دختران کورد می کند.
سازمان DYGM که مخفف مجلس وطن پرستان جوان می باشد جزء سازمانهائی می باشد که وظیفه تامین کادر کوهستانی را برای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) در شهرهای بزرگ و کوچک بر عهده دارد. به علت فصول سرد و افزایش عملیاتهای ضد ترور دولت ترکیه پ.ک.ک برای تامین نیروی جدید و آمادگی برای فصول گرم سال اقدام به فعال کردن این زیرمجموعه خود در دانشگاها و شهرها کرده است. 
بر اساس منابع اطلاعاتی ترکیه فعالیت این چته برای کادر گیری بیشتر در شهرهائی که دارای اقلیت کرد می باشند صورت می گیرد و در همین حال پلیس اطلاعاتی ترکیه چندین عملیات را در شهر ارزینجان ترکیه بر علیه کادر این سازمان داشته است که موفق به کسب اسناد مرتبط با این ادعا شده است.
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) پس از اوضاع سوریه اقدام به حمایت بی چون و چرا از حکومت بشار اسد نموده و حتی همانطور که بارها مقالاتی در وبلاگ اخبار پ.ک.ک، پژاک منتشر شده است حزب کارگران کوردستان چند ماهی می باشد که کنترل عبور و مرور شهرهای مرزی سوریه و ترکیه را بر عهده دارد.
پ.ک.ک طی 27 سال سابقه انسان کشی خود بیش از 30.000 شهروند ترکیه را ترور و قتل عام کرده است که نزدیک به 800 کودک در لیست قربانیان این جهالت این گروه تروریست و رادیکال کورد قرار دارند.
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/6v8q4wn

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر