۱۲/۰۸/۱۳۹۰

هلاکت 15 تروریست حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در حمله هوائی جنگنده های ترکیه

بر اساس منابع اطلاعاتی ترکیه دسته ای از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) قصد ورود به خاک ترکیه از طریق مرز عراق را داشته اند که هدف آنها انجام عملیات تروریستی بر علیه پاسگاه چوکور اووا بوده است که چند ماه پیش توسط گروهای از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان مورد هدف تروریستی قرار گرفته و سبب بیش از 18 سرباز ترکیه شد.
بر اساس مشاهدات هواپیماهای بدون سرنشین و سازمان اطلاعاتی ترکیه جنگنده های F-16 ترکیه دیروز از پایگاه هوائی چوکور اووا برخواسته و چندین کمپ سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) را بمباران کردند. بیشتر کمپ های بمباران شده در نقاط صفر مرزی ترکیه – عراق و یا در شمال عراق در نزدیک کوههای قندیل که مقر اصلی گروههای رادیکال و تروریست کردی به مانند پ.ک.ک، پژاک و ... می باشد بوده اند. بر اساس تصاویر منتشر شده ارگانهای رسمی ارتش ترکیه از هلاکت 15 تروریست در این حمله هوائی خبر دادند.
از کمپ هائی که مورد هدف جنگنده های ترکیه قرار گرفته است کمپ کانی راش می باشد که جزء کمپ های می باشد که سازمان تررویستی حزب کارگران کردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) از آن به عوان دادگاه های محلی برای مردم کرد منطقه استفاده می کند، بدین صورت که در نام دادگاه ههای محلی شروع به جمع آوری باج و خراج از مردم کشاورز محلی نموده و به تمام معنا آسایش کشاورزان کورد منطقه را نیز سلب می کند. کمپ کانش راش طی این حمله تماماً با خاک یکسان شد. 
در دیگر سو عملیات ضد تروری نیز بر علیه گروهی دیگر از میلیتانهای سازمان تروریتی حزب کارگران کوردستان(PKK) در منطقه کوه کاتو صورت گرفت که علی رغم وجود برف دومتری در منطقه نیروهای مخصوص مبارزه با ترور به بهترین وجه در پی گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستام چندین عملیات ضد ترور را محقق ساختند. 
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/89s96rb

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر