۱۱/۰۲/۱۳۹۱

هویت مظنونین ترور اعضای پ.ک.ک در پاریس مشخص شد، هر دو کرد می باشند

پس از سوءقصدی که نسبت به 3 زن عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) درپاریس شکل گرفته و منجربه کشته شدن 3 عضو شناخته شده پ.ک.ک گشت پلیس و نیروهای امنیتی فرانسه چندین مظنون را دستگیر کرده اند که رفته رفته با گذشته زمان هویت مظنونین دستگیر شده روشن می شود.
بنا به مطالب منتشر شده در منابع خبری فرانسه پلیس فرانسه پس از بازپرسی از مظنونین دستگیر شده اقدام به آزادی با شرط 1 مظنون نموده و مظنون دیگری فعلاً تحت بازپرسی می باشد. روزنامه حریت چاپ ترکیه توانسته هویت و تابعیت مضنون را با توجه به منابع فرانسوی و گروههای کرد در فرانسه تشخصی دهد.
محمد اولکر رئیس فدارسیون کورد در فرانسه طی گفتگوئی که با روزنامه حریت چاپ ترکیه داشته هویت شخص مظنون دستگیر شده را عمر گونئی متولد 1982 شهر سیواس ترکیه و اصالتاً دارای هویت کورد معرفی کرده است.
عمرگونئی (Ömer Güney) در ترکیه دارای هیچگونه سابقه ای نمی باشد، دادگاه شهر پاریس وی را به جرم مظنون در قتل 3 زن عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) و یا ارتباط با ترورها بازداشت نموده است.
نکته قابل تامل و قابل توجه هویت فرد دیگر مظنون آزاد شده می باشد که وی نیز کورد بوده و با نام یوکسل. آ از شهر موش ترکیه می باشد.
روزنامه فرانسوی Journal du Dimanche خبر از تست دی ان ای از دو مظنون دستگیر شده را تائید کرده است.
بنا به نظر بسیاری از کارشناسان بی طرف جهانی به احتمال بسیار زیاد قتل 3 زن عضو سازمان تروریستی پ.ک.ک در پاریس تصفیه حساب درون سازمانی می باشد، البته ناگفته نماند که سکینه جان سیز یکی از پایه گذاران حزب کارگران کردستان هدف بوده که از شانس بد نیز 2 عضو ناشناخته دیگر از روی بدشانسی دراین ترور کشته می شوند. سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) ید طولانی در تصفیه حساب های درون سازمانی دارد و بسیاری از نویسندگان شناخته شده کرد به مانند اورهان میراوغلو  و ... و حتی خود اوجالان نیز در کتابش از تصفیه حساب های درون سازمانی پ.ک.ک یاد می کنند.   منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/am7nx2j

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر