۱۱/۰۴/۱۳۹۱

چاقوکشی دو طرفدار حزب کارگران کردستان در بلژیک نسبت به دو جوان ترک

پس از ترور 23 عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) درپاریس که بنا به شواهد موجود تصفیه حساب سازمانی بیش نبوده طرفداران ترور و تروریسم اینبار در یکی از شهرهای بلژیک به دو جوان 18 و 19 سال ترک حمله نموده و با ضربات چاقو این دو جوان را به شدت مورد آسیب قرار داده اند.
آسیب رسانی به دو شهروند ترک بلژیک در منطقه فلامن نشین بلژیک صورت گرفته است. دو دانش آموز ترک به نام های ابراهیم ایپک و ولی گزیجی عضو مدرسه Sint Lodewijk می باشند که طی حمله ای که از سوی طرفداران خشونت طلبی و ترور صورت گرفته مورد ضربات چاقو واقع شده اند.
پس از ترور و تصفیه حساب داخلی پاریس کنسولگری های ترکیه در اکثر کشورهای اروپائی آمادگی امنیتی لازم را برای انجام حملات تروریستی تلافی جویانه از سوی میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) یا طرفداران این سازمان خشونت طزلب کورد اندیشیده بودند در عین حال در بلژیک و چند کشور دیگر در جلوی کنسولگری ترکیه تظاهراتی نیز از سوی طرفداران پ.ک.ک در اروپا صورت گرفت. ولی در همین بلژیک نیز 2 جوان ترک مورد ضرب طرفداران حزب کارگران کوردستان واقع شده و چندین مولوتف کوکتل نیز به مراکز فرهنگی ترکیه در بلژیک پرتاب شد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/a9mtbek

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر