۱۱/۰۳/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 6 تروریست به هلاکت رسید

بر اساس اخباری که دقایقی پیش بر روی خبرگزاری های ترکیه منتشر شد نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر ماردین ترکیه داشته اند که نیروهای نظامی ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن 6 تروریست عضو پ.ک.ک گشته اند.
طی هفته گذشته میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان طی عملیات تروریستی یکی از مامورین پلیس در سردر بیمارستان شهر ماردین ترکیه را به قتل رساندند که پس از این کشتار نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه نیز در پی تروریست ها برآمدند. پس از تعقب و گریزهای متوالی نیروهای نظامی ترکیه موفق به محاصره تروریستها در غاری شدند که علارغم خواست تسلیم شدن از سوی نیروهای نظامی ترکیه میلیتانهای پ.ک.ک با آتش پاسخ دادند و درگیری شدیدی نیز مابین اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان و نیروهای نظامی ترکیه گشت که اولین خبرها حکایت از به هلاکت رسیدن 6 تروریست می باشد.
مامور پلیس کشته شده در عملیات تروریستی هفته گذشته 32 ساله بوده و در حین انجام ماموریت نگهبانی بود که توسط اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) کشته شد. پس از این حادثه بود که ارگانهیا نظامی ترکیه منطقه ای به وسعت 12 کیلومتر را برای جستجوی تروریستها مورد بازرسی قرار دادند که امروز با پیدا نمودن محل اختفای میلیتانهای پ.ک.ک درگیری شدیدی مابین دوطرف صورت گرفت.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/arhw6a5

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر