۱۱/۰۲/۱۳۹۱

شروع اپراسیون وسیعی بر علیه حزب کارگران کردستان

بنا به اخبار سایت روزنامه گونده م ترکیه نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه پس از تثبیت گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در منطقه دیاربکیر – بینگول اقدام به شروع اپراسیون وسیعی برای انهدام تروریست ها نموده اند.
اخبار اولیه منتشر شده حاکی از شروع عملیات ضدتروریستی نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه در مناطق لیجه، هانی و گنج از توابع شهرهای دیاربکیر و بینگول می باشد. 
در عملیات ضدتروریستی که ساعاتی پیش شروع شده هلیکوپترهای اسکورسکی به همراه تیم های کاماندو و تیمهای ویژه مبارزه با تروریسم به منطقه اعزام شده اند و از زمین و هوا نیروهای نظامی ترکیه در پی تروریستها می باشند.
در تاریخ 31 دسامبر 2012 نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه طی عملیات ضدتروریستی موفقی مسئول سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان را در منطقه را به هلاکت رسانده بودند و در عملیات مذکور 10 تروریست دیگر به هلاکت رسیده بود.
حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به همراه حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک، شاهین های آزاد کردستان یا تاک و ...سالهاست که در منطقه نقش چماق را بر سر ملتهای منطقه بازی می کنند و تاکنون سبب کشتار هزاران انسان بیگناه و شهروند عادی کشته اند. به عقیده بسیاری از کارشناسان بی طرف منطقه ای و جهانی تعدد گروههای تروریستی و خشونت طلب در جامعه کرد منطقه حاکی از وجود لایه های عمیق فاشیسم در بخشی از جامعه کورد می باشد.  
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9wp7c5p

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر