۱۱/۲۱/۱۳۹۰

حامیان حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک) بیش از 11 ماشین را به آتش کشیدند

حامیان سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر مرسین 11 ماشین عمومی را به آتش کشیده و خسارتهای فراوانی را به اموال عمومی وارد ساختند.
حامیان ترور و تروریسم با ریختن بنزین بر روی ماشین های عمومی اقدام به آتش زدن آنها کردند. در این حادثه 2 فرد متهم توسط پلیس ترکیه دستگیر شده است.
آتش زدن ماشین ها و خسارت به اموال عمومی در شهر مرسین و در محله تورگات تورکالپ صورت گرفته است.
صاحبان ماشین پس از اطلاع از به آتش کشیده شدن ماشین های خود به بیرون ریخته و خود در اولین مورد اقدام به خاموش کردن آتش کردند که پس از دقایقی نیروهای آتش نشانی ترکیه به محل رسیدند.
تمامی ماشین های به آتش کشیده شده توسط حامیان سازمان تروریستی و نژادپرست حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به حال ت اوراغی درآمده است.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/6ll28lt
متاسفانه حامیان سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در شهرهائی که دارای اقلیت کرد می باشند حداقل چندین بار ساختمان ها، بناها، اموال دولتی و عمومی، پمپ های بنزین، فروشگاههای زنجیره ای و ... به آتش می کشند. اگر روزی از شهر وان رده شده باشید به پمپ بنزین هائی که چندین بار در آتش این حامیان ترور و تورریسم سوخته اند روبه رو خواهید شد. 
ائتنیک کرد باید و باید به حقوق ملی خود در مناقطی که زندگی می کند دست یابد و باید برای این حقوق ملی مبارزات دمکراتیک واری که بر پایه دمکراسی و حقوق انسانی باشد شکل بگیرد، ولی متاسفانه ائتنیک کرد منطقه به علل تاریخ، روانشناختی و اجتماعی طی سالهای گذشته به شدت نژادپرست و دارای رفتارهای رادیکال مابانه رد یافته است به طوریکه با نگاهی به منطقه خاورمیانه با انواع مختلف از گروهای تروریست و نژادپرست کورد برخورد خواهیم کرد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر