۸/۰۴/۱۳۹۱

طی 9 ماه 670 عضو حزب کارگران کردستان به هلاکت رسیده است

بر اساس اخباری مستندی که از مدیای ترکیه منتشر شده است نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه طی درگیری هائی که با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) طی 9 ماه گذشته چه در کمپ های شمال عراق و چه در داخل ترکیه داشته اند موف قبه هلاکت رساندن 670 تروریست گشته اند.
در عملیات های نیروهای امنیتی و نظامی ترکیه طی این مدت بیش از 3 تن انواع مواد منفجره، 400 اسلحه جنگی، 800 بمب دست ساز از میلیتانها و پایگاههای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان کف و ضبط گردیده است.
در عملیات های ضد تروریستی که از سوی کاماندوهای ترکیه، کاماندوهای پلیس مبارزه مخصوص با ترور و تروریسم محقق شده بیش از 400 اسلحه کلاشینکف و سلاح های M-16 کشف و ضبط گردیده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cmljalc 
4 عضو حزب کارگران کوردستان تسلیم شد
بر اساس اخباری که از سوی سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر شده است امروز 4 تروریست از اعضای حزب کارگران کردستان (PKK) تسلیم نیروهای نظامی ترکیه گشته اند، تروریستها از طریق شهر شیرناک تسلیم شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bp3tamh
ضربه ای به منابع فاینانس حزب کارگران کوردستان
نیروهای مبارزه با مواد مخدر ترکیه موفق به وارد ساختن ضربه مهلکی بر تن ناتوان و بیمار سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) شده اند، در عملیاتی نیروهای مبارزه با مواد مخدر ترکیه موفق به کشف 5 تن انواع مواد مخدر که از طریق شهر زلزله زده وان ترکیه قصد ورود و توزیع در ترکیه را داشت گشته اند.
یکی از مهمترین و عمده ترین منابع تامین منابع مالی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان تجارت انواع مواد مخدر و یا ترانزیت به اروپا می باشد که بنا به آمارهای پلیس بین الملل بیش از 70% مواد مخدره وارده به اروپا از طریق این سازمان رادیکال و خشونت طلب کرد منتقل می گردد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9fc57v6

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر