۹/۱۸/۱۳۹۰

حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) میلیتانهای خود را به آتش می کشد

حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) 2 میلیتان خود را به آتش کشید
بر اساس اخباری که در مدیای ترکیه منتشر شده است 2 تروریست از میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (PKK) که قصد رفتن به دره قازان برای مبارزه با نیروهای نظامی ترکیه را نداشته اند برای درس عبرت گرفتن بقیه میلیتانها توسط پ.ک.ک به آتش کشیده شده اند.
در دره قازان بیش از 37 تروریست از میلیتانهای حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در درگیری با نیروهای نظامی ترکیه به هلاکت رسیده اند، آثار روانشناختی این ضربه بزرگ به حزب کارگران کوردستان هنوز هم ادامه می یابد.
در گذشته نیز اخبار متعددی از درگیری ها و تصویه حساب های شخصی در داخل پ.ک.ک بارها در بسیاری از خبرگزاری هائی که مسائل حزب کارگران کوردستان را منتشر می کنند نشر شده است.
اجساد اشخاصی که توسط حزب کارگران کوردستان به آتش کشیده شده است توسط سربازانی که در منطقه در حال گشت زنی بوده اند کشف شده است. اجساد به حدی سوزانده و متلاشی شده بودند که حتی مامورین قادر به تشخصی جنسیت کشته شده ها نشدند و برای تشخصی هویت به شهر مالاتیا ارسال شدند.
طی ماههای گذشته نیز 5 زن از میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) نیز بنا به تصویه حساب درون گروهی توسط گازهای سمی به قتل رسیده بودند.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/bnc2nho

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر