۱۰/۰۸/۱۳۹۰

درگیری با میلیتانهای حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک در اطراف بانه

درگیری با میلیتانهای حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک در اطراف بانه 
بنا به گزارش‌های منتشر شده در مدیای دولتی، در اطراف شهر بانه درگیری بین نیروهای دولتی ایران و سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (PJAK) روی داده است.
بنا به آنچه که در خبرگزاری فارس در روز ششم دی‌ ماه منتشر شده است ، خبرگزاری فارس از کشته شدن یک عضو بسیج و سپاه پاسداران به نام فرهاد مهدوی و چهار تن از میلیتانهای حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک در این درگیری خبر داده است. خبرگزاری فارس کانون درگیری را یکی از روستاهای اطراف بانه روی داده و چندین تن از نیروهای سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (Partiya Jiyana Azad a Kurdistanê) نیز زخمی شدند.
مدیای حزب حیات آزاد کردستا یا پژاک تاکنون خبری در مورد صحت و سقم این خبر منتشر نکرده است. 
پژاک یا حزب حیات آزاد کردستان شاخه ایرانی حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک(PKK) می باشد. جنایتهای پژاک در منطقه غرب آزربایجان بر کسی پوشیده نیست. این حزب رادیکال کورد تاکنون جان هزاران انسان را طی حیات مسلح خود گرفته است.
متاسفانه احزاب کرد در منطقه با بازیچه قرار دادن مفاهیمی همچون دمکراسی، حقوق بشر و ... به بهترین وجه ممکن دست به انسان کشی و قتل عام های وسیعی زده و می زنند. حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در ترکیه طی 27 سال مبارزه مسلحانه خود تاکنون 30.000 انسان را ترور و به قتل رسانده است. از حزب پ.ک.ک نیز طی این مدت نزدیک به 30.000 انسان هلاک شده اند. با نگاهی سرانگشتی می توان متوجه شد که طی 27 ساله گذشته 60.000 انسان  فارغ از هویت خود به کشته شده است، بسیاری از اینها می توانستند برای پیگری حقوق زایع شده خود درس خوانده و با دمکراسی و حقوق بشر واقعی مورد قبول جهان باری باز پس گیری حقوق خود تلاش کنند ن هبا بدست گرفتن اسلحه و کشتن انسانها. شاخه ایرانی پ.ک.ک، حزب حیات آزاد کردستان یا پژک نام دارد که بازیچه ای برای رویاروئی حزب کارگران کردستان و بعضی دولتهای منطقه می باشد. نقش پژاک بیشتر رابط و ضامن بین همکاری پ.ک.ک و دولتهائی می باشد که بر علیه ترکیه از بازیچه ترور و تروریسم استفاده ابزاری می کنند.
به نظر راقم این سطور تمامی احزاب کرد از حزب کارگران کردستان گرفته تا حزب کومله، حزب حیات آزاد کردستان، حزب دمکرات کردستان و ... به علت مسائل تاریخی و اجتامعی ائتنیک کورد در وادی به شدت نژادپرستانه و ایدئولوژی سوخته گرفتار شده اند و مردم کرد مافات ایدئولوژی ها تاریخ گذشته احزاب رادیکال کرد را می پردازند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر