۹/۲۶/۱۳۹۰

بیش از 50 میلیتان حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در محاصره نیروهای ترکیه

بیش از 50 میلیتان حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در محاصره نیروهای ترکیه
طی اخباری که در مدیای ترکیه منتشر شده است اخبار حاکی از محاصره 50 تروریست از میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (PKK) توط نیروهای نظامی ترکیه می باشد. 
میلیتانهای حزب کارگران کردستان که در 4 غار موجود در بین منطقه دیجله از توابع شهر دیاربکیر ترکیه مخفی شده اند توسط هواپیماهای بدون سرنشین ترکیه تشخصی داده شده و بلافاصله به منطقه هلیکوپترهای نظامی و بمب افکن اعزام شده اند، بنا به اخبار اکنون در حال بمباران 4 غار می باشند.
بعد از کشته شدن 2 میلیتان حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در تاریخ 29 نوامبر سال جاری اخباری مبنی بر شروع عملیات تروریستی توسط تیم تروریستی به رهبری حسین آک دوغان با کد رمز آرمانچ به منابع اطلاعاتی امنیتی ترکیه می رسد که نیروهای اطلاعاتی با شنود میلیتانهای حزب کارگران کردستان پی به انجام عملیات جدید پ.ک.ک در منطقه دیاربکیر می برند. درهمین حال نیروهای نظامی به سمت منطقه موجود حرکت می کنند و سبب مخفی شدن 50 میلیتان حزب کارگران کوردستان در 4 غار می شوند.
بر اساس اخباری که اکنون منتشر شد، هواپیماهای F-5 و F-16 ترکیه در حال بمباران هوائی غارها می باشند. هواپیماهای جنگنده ترکیه از طریق پایگاه هوائی شهر دیاربکیر پرواز کرده اند. نیروهای کاماندوی ترکیه نیز در حال انجام عملیات در منطقه می باشند.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/7tagp89

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر