۳/۱۱/۱۳۹۳

درگیری با حزب کارگران کردستان: 3 سرباز ترکیه زخمی شد

پس از آنکه گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) اقدام به بستن راه مبادلاتی دیاربکیر- بینگؤل ترکیه نمودند نیروهای نظامی ترکیه به منطقه گسیل شدند که بر اساس اخبار اولیه منتشر شده از سوی اعضای سازمان تروریستی پ.ک.ک بر روی نیروهای نظامی ترکیه آتش گشوده شده که متاسفانه 1 سرباز ترکیه به صورت شدید و 3 سرباز دیگر دچار جراحاتی گردیده‌اند. سربازان مجروج ترکیه‌ای برای تداوی به بیمارستان دیجله جهت تداوی اعزام شده‌اند.
طی 8 روز گذشته بارها جاده‌های مبادلاتی دیاربکیر، بیگؤل، شیرناک و ... ترکیه از سوی دهها میلیتان مسلح سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان مورد تعرض واقع شد که در این اقدام تروریستی چندین غیرنظامی و 1 سرباز ترکیه از سوی این سازمان خشونت طلب و افراطی کورد ربوده و به گروگان گرفته شدند. طی هفته گذشته راه مبادلاتی دیاربکیر – بینگؤل از سوی نیروهای نظامی ترکیه مسدود اعلام شده نیروهای ژاندارمری ترکیه به منطقه اعزام گردیده‌اند که با نیروهای شاخه جوان سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان درگیریهائی به وجود آمده است.
شاخه جوانان داخل شهر سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان با نام یئنی دئمۏکرات گنجلیک (YDG-H) به فعالیت ها و اقدامات تروریستی بر علیه شهروندان غیرنظامی به فعالیت می پردازد.
علارغم آتش بس از سوی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان طی چند ماه اخیر فعالیتهای مسلحانه و تروریستی این سازمان خشونت طلب کورد به شدن افزایش یافته به طوریکه طی 1 ماه اخیر بیش از 20 کودک زیر بیست سال توسط این سازمان القاعده کردی ربوده و به گروگان گرفته شده‌اند، البته لازم به ذکر می باشد که طی 6 ماه اخیر بیش از 300 کودک زیر 20 سال توسط این سازمان برای آموزش نحوه سربریدن انسانها به کمپ های پ.ک.ک واقع در شما عراق ربوده شده‌اند. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ny98szr

۳/۱۰/۱۳۹۳

حزب کارگران کردستان 3 اتوبوس را به آتش کشیده و 3 کارگر را ربود

میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان(پ.ک.ک) دیروز با بستن قسمتی از جاده شیرناک در منطقه بیت‌الشباب اقدام به آتش کشیدن کامیونهائی که حامل مواد ساختمانی بودند نموده و سپس 3 کارگر را ربوده و به گروگان گرفتند.
بر اساس اطلاعات رسمی که از سوی رئیس کل نیروهای مسلح ترکیه منتشر گردیده، کامیونهائی که برای حمل مواد ساختمانی جهت بازسازی بنای ژاندارمری در منطقه شیرناک مورد استفاده واقع می شده از سوی گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان مورد هدف واقع شده و 3 کامیون به آتش کشیده شده است، در عین حال 3 کارگر نیز توسط این سازمان افراطی و تروریستی کرد دزدیده شده است.
یادآور شویم که تنها طی 1 ماه گذشته دهها شهروند ترکیه‌ای توسط میلیتانهای مسلح سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان با هدید و ارعاب ربوده شده‌اند، برای مثال طی 1 ماه گذشته بیش از 30 کودک زیر 20 سال به عناوین مختلف توسط پ.ک.ک ربوده و به گروگان گرفته شده‌اند که بیش از 40 خانواده نیز در دیاربکیر طی کمپینی روزهاست که در جلوی ساختمان ب.د.پ(حزب دست راست پ.ک.ک در مجلس ترکیه) نشسته‌اند. تنها طی 6 ماه گذشته بیش از 300 کودک نیز توسط این سازمان مخوف و افراطی کورد ربوده شده است. متاسفانه طی 8 روز گذشته نیز 4 سرباز ترکیه در درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی پ.ک.ک زخمی شده‌اند.    
پژاک یا حزب حیات آزاد کردستان شاخه ایرانی حزب کارگران کردستان می باشد که سالهاست که در غرب آزربایجان پاک سازی ائتنیکی وسیعی را بر علیه خلق ترک آغاز نموده و هزاران جوان ترک از سوی میلیتانهای این سازمان خشونت طلب و افراطی کرد سربریده شده‌اند.  
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/oqkq8km

۳/۰۸/۱۳۹۳

حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک) یک سیاستمدار را ربوده و به گروگان گرفت

گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان دیروز در اواخر ظهر با بستن قسمتی از راه مبادلاتی شهر دیاربکیر ترکیه و منطقه دیجله اقدام به ربودن رئیس حزب "هۆر داوا" یا Hüda-Par نمودند.
آقای ارجان آلپ‌آصلان که با اتوبوس حزب مطبوعش در حال گذر از جاده مبادلاتی بود با گروهی از میلیتانهای مسلح پ.ک.ک برخورد می کند که اعضای حزب کارگران کوردستان با تهدید و شانتاژ اقدام به ربودن و گروگانگیری وی می کنند.
پس از ربوده شدن و گروگانگیری این سیاستمدار نیروهای نظامی ترکیه در منطقه عملیاتی را برای بازپسگیری این سیاستمدار آغاز نموده‌اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/mpgkrpb 
صدای آه مادر کودک 16 ساله‌: من کودکم را از حزب کارگران کردستان می خواهم 
از تاریخ 3 می نزدیک 20-15 خانواده به پلیس ترکیه به سبب ربوده شدن کودکشان از سوی سازمان خشونت طلب و افراطی حزب کارگران کوردستان مراجعه نموده‌اند بنا به گفته‌های خانواده‌ها میلیتانهای مسلح پ.ک.ک برای تامین کادرهای نظامی خود تنها در یک ماه گذشته اقدام به ربودن و گروگانگیری 20 کودک زیر 20 سال نموده است،البته این اولین بار نیست و طی 6 ماه گذشته بیش از 30 کودک زیر 20 سال کورد از سوی این سازمان تروریستی ربوده شده  و به کمپ های پ.ک.ک در شمال عراق جهت تعلیم برده شده‌اند.
سئودا ییلماز مادر کودک 16 ساله گ. ییلماز می باشد که آه دزدیده شدن فرزندنش را با اصحاب رسانه ترکیه در میان گذشت، او با چشمانی گریان از سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان می خواهد تا فرزند 16 ساله‌اش را به او برگرداند. بنا به گفته‌های این مادر داغدار کودکش زمانیکه در چادرهائی که ارگانهای اقماری پ.ک.ک در مناطق کردنشین بپا شده بود از سوی میلیتانهای پ.ک.ک ربوده شده است.  پدر کودک ربوده شده 16 ساله نیز با لعنت فرستادن به سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان از عاقبت فرزند خود ابراز نگرانی کرده و از دولت ترکیه برای بازبرگرداندن کودکش کمک مطلبد. 
نکته قابل تامل در ربوده شدن 20 کودک طی 1 ماه گذشته رفلکس نماینده‌گان کورد موجود در مجلس ترکیه بوده است، بنا به گفته‌های صباحت تونجل یکی از شناخته شده‌ترین ملی گرایان نزدیک به پ.ک.ک که اکنون با نام ه.د.پ در مجلس ترکیه به فعالیت می پردازد مسئولیت مستقیم کودکان ربوده شده نه بر عهده سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان بلکه بر عهده دولت ترکیه می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/m8t4bbt
حزب کارگران کردستان 1 سرباز ترکیه‌ را ربوده و به گروگان گرفت
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان با بستن جاده مبادلاتی دیاربکیر اقدام به کنترل هویت راننده‌گان عبوری از منطقه، به آتش کشیدن 5 ماشین و سپس اقدام به ربودن 1 سرباز ترکیه‌ای نمودند. بنا به اخبار روزنامه زمان چاپ ترکیه این حادثه تروریستی از سوی 30 میلیتان حزب کارگران کردستان صورت گرفته و نام سرباز ربوده شده ایلخان چالیشقان می باشد.
نیروهای نظامی ترکیه برای بازپسگیری سرباز گروگانگیری شده اقدام به شروع عملیات در منطقه نموده‌اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/p8q7754 
علارغم اینکه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان طی 1 سال گذشته به اصطلاح در دوران آتش بس می باشد طی ماه‌های گذشته بر عملیاتهای تروریستی این سازمان خشونت طلب و افراطی کورد افزوده شده و روزی نیست که در مئدیای ترکیه خبر از درگیری، راه زنی، گروگان‌گیری و ربایش و ... را مرور نکنیم. این سازمان تروریست و در عین حال فاشیست کرد طی 27 سال گذشته به عنوان چماغی برای به فشار قرار دادن ترکیه از سوی دولتهای منطقه و قدرتهای جهانی بکار بسته شده و نتیجه‌ این استفاده ابزاری از تروریسم کرد تنها 27.000 کشته برای ترکیه و میلیاردها دلار هزینه برای مبارزه با تروریسم بوده است.
یادآور شویم شاخه داخل ایران این سازمان افراطی به نام پژاک یا حزب حیات آزاد کردستان سالهاست که در غرب آزربایجان در کشتار جوانان ترک دستی بر آتش دارد.