۱۱/۰۱/۱۳۹۶

9 روستا از اشغال شاخه‌ای سوریه‌ای حزب کارگران کردستان(ی‌پ‌گ) آزاد شد

پیش‌روی ارتش آزاد سوریه با حمایت توپخانه‌ای و هوائی ترکیه به سمت شهر عفرین سوریه ادامه دارد. آخرین اخبار منتشر شده توسط ارگانهای نظامی ترکیه حاکی از پاک‌سازی 5 کیلومتر در روز دوم عملیات ضدتروریستی شاخه زیتون و آزادسازی 9 روستا از اشغال شاخه سوریه‌ای حزب کارگران کوردستان(ی‌پ‌گ) می باشد.
نیروهای هوائی ترکیه، امروز با 32 فروند هواپیمای اف16 به 45 هدف حمله کرده و موفق به نابودی اهداف از پیش تعیین شده گشته‌اند. در دیگر سو نیروهای ارتش آزاد سوریه نیز موفق به اسیر گرفتن 3 میلیتان ی‌پ‌گ شده‌اند، گرچه که نخست ارگانهای پروپاگاندای شاخه‌ی سوریه‌ای حزب کارگران کردستان(ی‌پ‌گ) به اسیر گرفته شدن میلیتانهایشان را تکذیب نمودند ولی بعد از ساعاتی تصاویر میلیتانهای ی‌پ‌گ رسما منتشر و تائید شد.
منبع ترجمه خبر:
https://tinyurl.com/y7sfflrm
حمله راکتی حزب پ‌ی‌د به شهر ریحانلی و کلیس ترکیه
در ساعت 20:25 به وقت محلی چندین راکت از شهر عفرین سوریه به شهر کیلیس ترکیه پرتاب شده که خوشبختانه به ساختمان چندین طبقه‌ای اثابت نمود و زیان جانی به همراه نداشت ولی در دیگر سو راکتی نیز به سمت شهر ریحانلی ترکیه از عفرین سوریه پرتاب شده که متاسفانه سبب کشته شدن 1 پناهجوی سوریه‌ای و زخمی شدن 32 نفر گردید که حال 2 نفر وخیم گزارش شده است.
منبع ترجمه خبر:
https://tinyurl.com/y8fnqlll

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر