۱۰/۱۷/۱۳۹۱

تعمیر تلفن موبایل سبب هلاکت 10 عضو حزب کارگران کردستان شد

در تاریخ 10 دسامبر 2012 نیروهای نظامی ترکیه موفق به هلاکت رساندن 10 عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) طی عملیات هدف داری در یک نقطه گشتند، پس از انجام موفقیت آمیز این عملیات ضد تروریستی زوایای مختلف این عملیات مشخص شده است.
بنا به اخبار روزنامه حریت چاپ ترکیه به علت خرابی گوشی موبایل یکی از میلیتانهای حزب کارگران کردستان ناچاراً تروریستها به شهر نزدیک شده و یکی از میلیتانها گوشی موبایل را به تعییمرات موبالی ارائه می دهد، در همین حال نیروهای اطلاعاتی ترکیه از قضیه باخبر شده و قبل از تحویل گوشی به تروریست مذکور اقدام به جاسازی نرم افزار مکان یابی در داخل گوشی تلفن همراه می کنند که خوشبختانه پس از تحویل گوشی و اقدام به رفتن به پناه گاه بیرون شهری نیروهای ژاندارمری همراه با نیروهای کاماندو طی عملیات ویژه ای به مقر تروریستها نزدیک شده و علارغم خواست تسلیم شدن میلیتانهای حزب کارگران کوردستان با آتش جواب نیروهای نظامی ترکیه را می دهند و درگیریی شدیدی در منطقه ایجاد می شود و در نهایت نیروهای نظامی ترکیه به علت محاصره پناه گاه تروریست موفق به هلاکت رساندن 10 تروریست می گردند.
در بین 10 عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان ارتم قارابولوت با کد رمز سازمانی نومان نیز وجود داشته که وی یکی از مسئولین پ.ک.ک در شهر دیاربکیر ترکیه بوده است که به هلاکت رسیده. عملیات موفق آمیز ضد تروریستی فوق پس از چندین روز کار عملیاتی ارگانهای نظامی – امنیتی ترکیه حاصل شده است.      
پس از تثبیت تروریستها در غاری در وهله اول نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه سعی در دستگیری سالم اعضای حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشتند که متاسفانه با گشودن آتش از سوی تروریستها درگیری سختی صورت می گیرد و 10 تروریست به هلاکت می رسند. بسیاری از تروریستهای به هلاکت رسیده قبلاً در عملیات های مختلفی شرکت داشته و سبب کشته شدن انسان های متعددی گشته بودند. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/az5tzw3

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر