۴/۰۴/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان به نیروهای راهنمای و رانندگی

گروهی از تروریست های حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در جدیدترین حمله تروریستی چند روز گذشته اینبار اقدام به حمله به نیروهای امنیتی ترکیه در شهرهای بیتلیس، شیرناک و تونجلی نمودند.
بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی خبرگزاری رسمی آناطولی ترکیه میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان دیروز در جاده مبادلاتی شهر بیتلیس اقدام به تیراندازی با استفاده از سلاح های دوربرد نسبت به پلیس راهنمائی و رانندگی نموده اند. خوشبختانه در این حمله تروریستی کشته و یا زخمی نبوده و پس از این حمله تروریستی نیروهای نظامی – امنیتی ترکیه عملیات وسیعی را برای دستگیری تروریستهای عضو حزب کارگران کوردستان (PKK) در منطقه آغاز نموده اند.
در دیگر عملیات تروریستی که د
ر شهر تونجلی ترکیه صورت گرفت، حزب کارگران کردستان اقدام به گشودن آتش به سمت پاسگاه نیروی ژاندارمری ترکیه نمودند. این حمله تروریستی در ساعت 14:00 و با استفاده از سلاح های دوربرد محقق شده است. خوشبختانه در این عملیات تروریستی نیز کشته و یا زخمی موجود نمی باشد. بر اساس اخباری که سایت خبری آژانس آناطولی ترکیه منتشر کرده است در منطقه مذکور درشهر تونجلی عملیات وسیعی با حمایت هلیکوپترهای اسکورکی آغاز شده است.
درگیری در شهر شیرناک ترکیه
بر اساس اخباری که فرماندار شهر شیرناک ترکیه منتشر کرده است دیروز درگیری در حینساعت 23:00 و در منطقه اولودره نیروهای امنیتی ترکیه با آتش گشودن 2 تروریست از اعضای حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) نسبت به نیروهای امنیتی درگیری بین تروریست ها و نیروهای امنیتی ترکیه آغاز شده است که در این درگیری 1 تروریست از اعضای پ.ک.ک به هلاکت رسیده است. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/74qyjra

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر