۴/۰۴/۱۳۹۱

بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در شمال عراق

بر اساس اطلاعیه ای که از سوی فرماندهی کل نیروهای مسلح ترکیه منتشر شده است نیروهای هوائی ترکیه عملیاتی را بر علیه کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در کوههای قندیل واقع در شمال عراق با موفقیت انجام داده اند.
در سایت ستاد کل نیروهای مسلح ترکیه چنین آمده است:
عملیاتی بر علیه کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان واقع در کوههای عراق در روزهای 22 تا 24 ژوئن 2012 از سوی اسکادران هوائی ترکیه صورت گرفته است. دراین عملیات ضد تروریستی 9 هدف مورد نظر که اغلب کمپ ها، انبارهای محمات، محل ها اختفاء و غیره سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان بوده اند نابود شده اند.
هواپیماهای ترکیه پس از بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان (PKK) در کوههای قندیل عملیات خود را با موفقیت هر چه تمام به اتمام رسانده و به پایگاه هوائی مربطه باز گشته اند.
منبع ترجمه خبر:   
http://tinyurl.com/7xx48du
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان با استفاده از شروع گرمی هوا و اوضاع متشنج در سوریه  بر تعداد عملیات تروریستی خود در ترکیه افزوده است، به طوریکه روزی نیست که خبر از حادثه تروریستی در یک از شهرهای ترکیه را در مدیای ترکیه نخوانیم. بسیاری از کارشناسان جهانی و منطقه ای مبارزه با ترور و تروریسم یکی از عمده علل فعالیت دوباره حزب کارگران کوردستان را روابط سرد ترکیه و رژیم توتالیتار سوریه معرفی می کنند. پس از شروع اعتراضات مردم سوریه بر علیه بشار اسد و رژیم بعث ترکیه به حمایت معنوی از مخالفین بشار اسد مثبت نگریست. حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) به مانند حیات 30 ساله خود سعی در استفاده از موقعیت ها سیاسی داشته و اینبار نیز به فکر گسیل شدن به سوریه را در سر می پروراند. بشار اسد نیزبه این خواسته پ.ک.ک چراغ سبز نشان داده است به طوریکه چندین کمپ حزب کارگران کردستان در شهرهای مرزی ترکیه فعال گشته اند. سوریه سالها مامن امنی برای عبدالله اوجالان و تروریستهای حزب کارگران کوردستان بوده است، اکنون سعی در استفاده ابزاری از این سازمان تروریستی و نژادپرست دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر