۱۰/۲۷/۱۳۹۴

میلیتان‌های حزب کارگران کردستان مدرسه‌ای را به آتش کشیدند+فیلم

گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان با استفاده از تاریکی در حوالی شب گذشته به مدرسه‌ای در شهر دیاربکیر ترکیه حمله نموده و مدرسه راهنمائی نوری ذکیه را به آتش کشیدند.
میلیتانهای حزب کارگران کردستان با استفاده از مولوتوف کوکتل لابراتوار و اتاق مدیران مدرسه را به آتش کشاندند که با گسیل سریع آتش‌نشانی خوشبختانه آتش خاموش گردید ولی چندین اتاق مدرسه تماما در آتش سوخت. 
مدرسه نوری ذکیه در محله یونس امره قرار داشته و پذیرای 1200 دانش‌آموز می باشد. میلیتانهای حزب کارگران کوردستان با ورود دسته جمعی به مدرسه اقدام به آتش کشیدن آن نموده‌اند. به آتش کشیدن مدرسه توسط میلیتانهای پ‌ک‌ک توسط دوربین مدار بسته مدرسه ثبت گردیده است که می توانید از طریق لینک روزنامه سؤزجۆی ترکیه مشاهده کنید.
یادآور شویم حزب کارگران کوردستان به مانند برادر بزرگ خود دولت اسلامی جنگ وسیعی را بر علیه فرهنگ و الخصوص مدارس سالهاست که آغاز نموده و تاکنون هزاران مدرسه و کتابخانه را در ترکیه به آتش کشیده است.
حمایت لوجستیک  ایران و عراق از حزب کارگران کردستان
محمد علی شاهین معاون حزب عدالت و توسعه(آک‌پ) و نماینده شهر قارا‌بۆک با انتقاد از سیاستهای حمایتی و لوجستیک دول ایران و عراق از حزب کارگران کوردستان گفت: کشورهائی قصد دارند تصوری از ترکیه به مانند عراق و سوریه ارائه کنند و برای این تصویر از هیچ کوششی دریغ نمی کنند. در عین حال وی به کشورهای مسلمان و هم‌مرز ترکیه اشاره کرد که به نام مسلمانی در حال حمایت لوجستیک از سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان می باشند.        
منابع ترجمه:
روزنامه سؤزجۆ
http://tinyurl.com/z9s2d5a    
http://tinyurl.com/ja4d59p

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر