۱۰/۲۶/۱۳۹۴

حزب کارگران کردستان مسولیت قتل‌عام غیرنظامیان را بر عهده گرفت

بر اساس بیانیه منتشر شده در سایت تلویزیون کردی imc که ارگان رسمی حزب ب‌د‌پ(حزب دست راست پ‌ک‌ک در مجلس ترکیه) می باشد سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان مسولیت قتل‌عام غیرنظامیان چند روز گذشته در منطقه چینار دیاربکیر را بر عهده گرفت.
مسولیت حمله تروریستی را شاخه مسلح حزب کارگران کردستان با نام ه‌پ‌گ بر عهده گرفت، نکته مضحک ماجرا عذرخواهی ه‌پ‌گ از کشته‌شده‌گان این حادثه تررویستی می باشد. سخن اینجاست که مسئولیت اخلاقی و حقوقی 30 هزار انسانی که به صورت مستقیم توسط حملات تروریستی حزب کارگران کوردستان طی 30 سال گذشته در ترکیه قتل‌عام شده‌اند بر عهده چه کسی خواهد بود؟ 
آژانس فیرات نیوز (ارگان رسمی ‌ک‌ج‌ک)گزارش کرده که هدف میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان پلیس‌ها، نیروهای نظامی و نیروهای امنیتی ترکیه بوده است ولی به این همه از خانواده‌های داغادار عذرخواهی نموده است. ه‌پ‌گ تاکید نموده است که این حمله تروریستی به سبب انتقام‌گیری از نیروهای نظامی ترکیه به سبب کشتن 12 میلیتان این سازمان در شهر وان ترکیه بوده است، 12 میلیتان پ‌ک‌ک در حین انجام عملیات در خانه‌ای که بیشتر به انبار مهمات جنگی شباهت داشت طی درگیری با نیروهای نظامی ترکیه طی روزهای گذشته به هلاکت رسیده‌اند. 
باید پرسید مشروعیت کشتار نظامیان و قتل‌عام انسانها را این سازمان رادیکال و افراطی کردی بر مبنای چه چیزی تعریف میکند؟
حزب کارگران کردستان به مانند دولت اسلامی یا داعش حجم وسیعی از انرژی‌اش را بابت تولید پروپاگاندای سیاه بکار می برد و به باور راقم این سطور این سازمان مخوف کوردی یک سر و گردن از دولت اسلامی در این حوضه بالاتر است. 
منبع ترجمه خبر: سایت تلویزیون کردی imc
http://tinyurl.com/hyfc4bp

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر