۱۰/۲۴/۱۳۹۴

به آتش کشیدن مدارس توسط حزب کارگران کردستان یا پ‌ک‌ک

اکثر سازمانهای تروریستی از جهالت انسان و گروه‌هائی که منبع تغذیه میلیتان برای این گروهای رادیکال می باشند نهایت بهره را می برند، گروه‌های افراطی سعی در چپاول، نابودی هر آنچه که مرتبط با افزایش آگاهی انسان‌ها و جوامع از جمله مدرسه، کتاب، اینترنت و ...اند.  سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و روز و هفته‌ای نیست که چندین مدرسه، محیط آموزش و کتابخانه توسط این گروه رادیکال و مسلح کرد به آتش کشیده نشود، دقیقا شیوه رفتار آشنائی که از دولت اسلامی و یا داعش نیز تکرار می شود. 
در جدیدترین سلسله اقدامات به آتش کشیدن مدارس که طی ماه‌های گذشته شدت بیشتری یافته است میلیتانهای حزب کارگران کردستان امروز صبح در ترکیه 8 مدرسه را با استفاده از کوکتل مولوتوف به آتش کشاندند.
مدارس به آتش کشیده شده توسط حزب کارگران کوردستان در منطقه ایدیل شهر شیرناک ترکیه واقع شده‌اند، علاوه بر به آتش کشیدن مدارس 1 خوابگاه دانشجوئی نیز مورد هدف تروریستها واقع گردید.
خوشبختانه در حادثه تروریستی به آتش کشیده شدن مدارس توسط حزب کارگران کردستان به هیچ کدام از دانش‌آموزان خسارت جانی وار نشده ولی تمامی 8 مدرسه به کلی به خاکستر تبدیل شده‌اند.
حزب کارگران کردستان 1 شهروند غیرنظامی را کشت
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان با بکار گذاشتن بمبی در موتورسیکلت و انفجار آن در شهر نصیبین ترکیه سبب کشته شدن 1 شهروند غیرنظامی به نام احدم ایگید که در حال گذر از خیابان بود شدند.
منابع ترجمه:
http://tinyurl.com/zgslpeb   
http://tinyurl.com/hcqk22m

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر