۱۰/۱۳/۱۳۹۱

بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان در شمال عراق: 46 تروریست به هلاکت رسید

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط سایت روزنامه حریت ترکیه نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه طی عملیاتی موفق به بمباران حدود 20 هدف از جمله کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شمال عراق نموده اند و پیش بینی های اطلاعاتی اولیه حاکی از به هلاکت رسیدن 46 تروریست می باشد.
علاوه بر بمباران کمپ های سازمان تروریستی پ.ک.ک درشمال عراق اهداف متعددی در مرز ترکیه – عراق نیز مورد هدف هواپیماهای جنگنده و تیم های کاماندوی ترکیه واقع شده اند، بسیاری از عملیات های تروریستی که طی چندماهه گذشته در نقاط مرزی ترکیه صورت می گرفته از میلیتانهای حزب کارگران کردستان واقع درهمین کمپ ها تحقق یافته است.
در بمباران کمپهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در شمال عراق حدود 68 هدف از جمله پناه گاه، انبار مهمات و ..نیز با خاک یکسان شده است. هواپیماهائی که کمپ های پ.ک.ک را مورد هدف قرار داده اند از پایگاه نظامی شهر حکاری ترکیه به آسمان برخواسته اند و با موفقیت اهداف خود را ساقط نموده اند.
بر اساس اخبار روزنامه حریت چاپ ترکیه در این عملیات ضد تروریستی 46 تروریست به هلاکت رسیده و 22 تروریست دیگر موفق به فرار گردیده اند که تیم های کاماندوی موجود در نقاط مرزی ترکیه نیز پیگیر تروریستهای فراری می باشند. 
سازمان تروریستی پ.ک.ک که با بحران ایدئولوژیک مواجه شده و دوران بیماری را می گذراند تنها طی هفته گذشته 18 میلیتان از اعضایش تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه برای بهره برداری از فانون عفو ترکیه گردیده اند و فرارها همچنان ادامه دارد.
حزب کارگران کردستان به علاوه دیگر گروههای مسلح و تروریست کورد موجود در منطقه نقش القاعده و طالبان کردی را برای ملل منطقه بازی می کنند و تاکنون سبب مرگ هزاران انسان بی گناه گشته اند.  
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/b7ct4w4

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر