۹/۲۲/۱۳۹۱

بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان در شمال عراق

براساس اخباری که توسط سایت روزنامه یورد ترکیه منتشر شده است هواپیماهای جنگنده ترکیه عملیات ضدتروریستی را نسبت به کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شمال عراق تحقق داده اند.
منابع اطلاعاتی جای گرفته در سایت حزب اتحاد میهنی کردستان عراق حاکی از بمباران کمپ های منطقه زاپ شمال عراق توسط جنگنده های ترکیه میباشد.
اخبار سایت Pukmedia حاکی از بمباران کمپ های پ.ک.ک در ساعت 19:30  بوده است. هواپیماهای جنگده ترکیه از طریق پایگاه نظامی شهر دیاربکیر به سمت شمال عراق حرکت کرده اند.    
مهمتریم کمپ های سازمان تروریستی در شمال عراق واقع شده است و بیشتر عملیاتهای بمب گذاری، ترور و ... از طریق تروریستهای تعلیم دیده در این کمپ ها صورت می گیرد.
منبع ترجمه خبر:  
http://tinyurl.com/btaxgqy
حزب کارگران کوردستان میلیتان های خود را مسموم کرده و می شکد
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) که به مانند دیگر گروههای مسلح و تروریست کورد ید طولانی در انسان کشی، کشتار غیرنظامیان، نژادپرستی، بمب گذاری، خشونت طلبی، رادایکالیسم، فاناتیسم و ... دارد به علت عمق افکار فاشیستی داخل سازمانی حتی به میلیتانها و اعضای خود نیز رحم نمی کند و بارها و بارها در اخبار مدیای کورد شاهد آشکار شدن کشتارها و تصفیه حساب های سازمانی در این گروه بوده ایم. در جدیدترین این اعمال این سازمان مخوف کورد اقدام به مسموم نمودن 6 عضو جوان خود نموده به طوریکه متاسفانه 6 عضو جوان این سازمان رادیکال کرد به علت مسمومیت فوت شده اند.
اخبار فوق از طریق چندین عضو سابق تسلیم شده پ.ک.ک به بیرون درز کرده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cmr9b2a

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر