۱۰/۱۵/۱۳۹۴

شهرداری‌های کرد در نقش تامین کننده سلاح حزب کارگران کردستان

پس از اطلاع‌رسانی یک شهروند ترکیه در شهر ماردین و منطقه دارگئچید نیروهای نظامی ترکیه اقدام به توقف تراکتوری متعلق به شهرداری منطقه می‌نمایند که در عین ناباوری در تراکتور شهرداری که متعلق به حزب ب‌د‌پ(حزب دست راست سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان) می باشد مهمات وسیعی کشف می گردد.
در تراکتور 7 عدد آرپی‌جی 7، 1 عدد تفنگ دوربرد، یک عدد تفنگ تک‌تیرآنداز کاناس، 2 عدد سلاح تمام اتوماتیک از نوع Bixi، 27 عدد خشاب کلاشینکف، 1 عدد خشاب سلاح MP5،5 خشاب تفنگ تک‌تیرانداز کاناس، 8 عدد خشاب سلاح تمام اتوماتیک Bixi، 27 عدد مهمات سلاح ضدتانک، 800 فشنگ سلاح Bixi، 744 فشنگ سلاح کلاشینکف، 30 فشنگ تفنگ تک‌تیرانداز کاناس، 5 فشنگ سلاح MP5، 2 عدد بی‌سیم، 8 کوله‌پشتی و ... کشف و از سوی نیروهای نظامی ترکیه ضبط گردید.
البته این اولین باری نیست که شهرداریهای متعلق به حزب ب‌د‌پ در ترکیه در قالب تامین کننده سلاح برای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان ظاهر می شوند و بارها به اشکال مختلف ثابت شده که بودجه‌های دولتی، ابزارآلات شهرداریها و... در خدمت و در جهت سیاستهای حزب کارگران کوردستان بوده‌اند.
خالی از لطف نیست که یاد‌آوری کنیم سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان به عنوان اهرمی غیراخلاقی از سوی کشورهای هم‌مرز و غیرهم‌مرز ترکیه جهت فشار آوردن بر ترکیه و جهت‌دهی دولت ترکیه سالهاست که بکار بسته می شود.    
منابع ترجمه: 
http://tinyurl.com/joddxlb

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر