۹/۲۸/۱۳۹۴

طی 3 روز 68 میلیتان حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک) به هلاکت رسیده است

طی عملیات ضدتروریستی ارگانهای نظامی ترکیه که سومین روز خود را در مناطق شیرناک، جیزره، دیاربکیر، سیلوپی، ماردین و ... می گذارند بر اساس آمار رسمی قرارگاه فرماندی نیروهای مسلح ترکیه 68 میلیتان سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان به هلاکت رسیده‌ است.
بر اساس آمار رسمی منتشر شده در سایت نیروهای مسلح ترکیه تاکنون 62 تروریست در منطقه جیزره و 6 تروریست در منطقه سیلوپی طی عملیاتهای ضدتروریستی نیروهای مسلح ترکیه به هلاکت رسیده‌اند. همچنین 3 میلیتان پ‌ک‌ک نیز توسط نظامیان ترکیه دستگیر شده‌اند.
1 سرباز ترکیه کشته شد
متاسفانه طی عملیاتهای ضدتروریستی ارتش ترکیه بر اثر حمله تروریستی به مدرسه‌ای که نظامیان ترکیه از بنای مدرسه به عنوان مقر استفاده می نموده‌اند 1 سرباز توسط آرپی‌چی پرتاب شده از سوی میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان کشته شده است. در این حادثه تروریستی 22 پرسنل نیز زخمی شده‌اند.
سازمان تروریستی حزب کارگرادن کردستان یا پ‌ک‌ک به سبب عدم وجود دولت مرکزی در عراق و سوریه و همچنین نیمه‌مشروعیتی که زیرشاخه این سازمان مخوف کردی در سوریه(ی‌پ‌گ) از حمایت لوجستیک و استراتژیک دول غربی برخوردار شده اقدام به شروع عملیاتهای وسیع تروریستی در اقصی نقاط ترکیه نموده است به طوریکه گسیل انواع سلاح به منطقه سبب شده این سازمان مخوف کوردی در هر یک از عملیاتهای تروریستی خود از چندین تن انواع مواد منفجره بهره ببرد، همچنین استفاده از روشهای انتحاری نیز جزء تاکتیک جدید سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان می باشد. کارشناسان نظامی از حمایت اطلاعاتی و لوجستیک روسیه به سبب ساقط نمودن هواپیمای جنگنده روسی توسط ترکیه و همچنین کشورهای هم‌مرز ترکیه به سبب اتفاقات سوریه را مهمترین عوامل گسترش عملیاتهای تروریستی حزب کارگران کردستان معرفی می نمایند.   
منبع ترجمه خبر:
سی‌ان‌ان ترک
http://tinyurl.com/pgkamzm

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر