۶/۳۱/۱۳۹۳

حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک) 23 مدرسه را در ترکیه به آتش کشید

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک پس از آغاز سال تحصیلی و خواست بایکوت 2 هفته‌ای مدارس در ترکیه از سوی کردها اقدام به آتش کشیدن مدارس مناطق کوردنشین نموده است که طبق آخرین آمار روزنامه آخشام ترکیه تا به اکنون 23 مدرسه از سوی میلیتانهای حزب کارگران کوردستان به آتش کشیده شده است.
آمار مدارس به آتش کشیده شده توسط حزب کارگران کردستان به ترتیب زیر می باشد:
7 مدرسه در شهر دیاربکیر
7 مدرسه در شهر حکاری
6 مدرسه در شهر شیرناک
3 مدرسه در شهر مۇش
اکثر مدارس توسط شاخه درون شهری سازمان تررویستی پ.ک.ک که با نام سازمان جوانان دمکراتیک وطن‌پرست به فعالیت مشغول می باشند و با استفاده از بمبهای دست‌ساز یا مولوتوف کوکتل به هنگام شب به آتش کشیده شده‌اند. اطلاعاتی که از سوی منابع محلی منتشر شده حاکی از خسارت شدید ناشی ازبه آتش کشیده شدن در بسیاری از مدارس می باشد به طوریکه اغلب مدارس دیگر قابلیت گشایش در سال جدید تحصیلی را از دست داده‌اند.
میلیتانهای حزب کارگران کوردستان مدرسه پیش‌دبستانی را به آتش کشیدند
گروهی از میلیتانهای شاخه داخل شهری حزب کارگران کردستان با استفاده از تاریکی شب اقدام به آتش زدن پیش‌دبستانی "سئویگ یۇواسی" در شهر ماردین منطقه نصبین ترکیه زدند، به آتش کشیدن مدرسه پیش‌دبستانی با استفاده از مولوتوف کوکتل صورت پذیرفته است. شاخه داخل شهر پ.ک.ک پس از به آتش کشیدن مدرسه اقدام به درگیری و بست راه جاده‌های مبادلاتی به منطقه نمودند.   
حمله اعضای حزب کارگران کردستان به اقامتگاه پلی ترکیه
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان دیشب به محل اقامتگاه پلیس شهر سیرت ترکیه با استفاده از بمبهای دست‌ساز و مولوتوف‌کوکتل حمله نمودند، در عین حال در شهرهای ماردین و قاضی‌آنتئپ نیز شاهد صحنه‌های مشابه بودیم. پس از منفجر نمودن بمب‌های دست‌ساز توسط میلیتناهای پ.ک.ک پلیس ترکیه برای متفرق نمودن تروریستها اقدام به گشودن آتش به سمت هوا نمود و به مانند همیشه میلیتناهای حزب کارگران کردستان با استفاده از تاریکی شب گریختند.   
منابع:
روزنامه آخشام ترکیه:
http://tinyurl.com/kk49dwo
روزنامه زمان چاپ ترکیه:
http://tinyurl.com/lbjmlk8 
سایت خبری الجزیره:
http://tinyurl.com/mt87wny

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر