۳/۰۶/۱۳۹۳

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان: 3 زخمی

گروهی از میلیتانهای سرتاپا مسلح سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان با بستن جاده اصلی دیاربکیر، مۇش و بینگؤل ترکیه اقدام به توقف وسایل نقلیه عبوری و کنترل کارت های شناسائی راننده‌گان نمودند.
میلیتانهای حزب کارگران کردستان از 3 نقطه مشخص اقدام به بستن جاده مبادلاتی یاد شده نموده بودند که با ورود نیروهای مسلح ترکیه به منطقه اقدام به درگیری مسلحانه با نیروهای نظامی ترکیه نمودند، اعضای پ.ک.ک با جاگذاری بمب های دست ساز در مسیر طردد ماشینها اقدام به انفجار بمب ها نمودند.
این اقدام تروریستی دیروز راس ساعت 13:00 به وقت محلی صورت گرفته و متاسفانه بنا به اخبار اولیه در درگیری مسلحانه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان 3 نظامی ترکیه زخمی شده‌اند.
علارغم اینکه سازمان تروریستی و خشونت طلب حزب کارگران کوردستان طی 1 سال گذشته در آتش بس به سر برده و در حال مذاکره با دولت ترکیه می باشد طی ماه‌های گذشته اقدامات و عملیاتهای تروریستی این سازمان افراطی کورد به شدت افزایش یافته است، گوئی رهبران سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در حال به هم زدن میز مذاکره با دولت ترکیه و تداوم کشتارها و عملیاتهای تروریستی می باشند که طی نزدیک به 30 سال گذشته سبب کشته شدن هزاران انسان بی گناه گردیده است.
یادآوری شویم که شاخه ایرانی پ.ک.ک سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک می باشد که با چراغ سبز دولت و ملت حاکم سالهاست به سر بریدن جوانان ترک در غرب آزربایجان و کردستانیزه کردن منطقه دست مشغول می باشد.   
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/lr8fyax

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر